Audi: Máme nejlepší jezdeckou sestavu

Molina, Miguel
Molina, Miguel, foto: dtm.de
iM2 16. dubna 2013 15:58
Sdílej:

Podle šéfa Audi pro motorsport, Dr. Wolfganga Ullricha, má ingolstadtská značka nejlepší jezdeckou sestavu v historii, zároveň však připouští, že při zmražených pravidlech je jen velmi obtížné smazat náskok konkurence.

Sezona 2013 začíná 5. května na Hockenheimu, tedy za méně než měsíc. Audi vloni vyhrálo pouze dva závody, ve srovnání s BMW (5) a Mercedesem (3) tak vyšlo nejhůře. Dr. Wolfgang Ullrich se snaží vyburcovat svůj tým tak, aby se mu letos povedlo získat titul. Audi se může pochlubit, že každý člen jejího týmu získal v DTM minimálně podium, což se u ostatních dvou značek říct nedá. Ullrich věří, že tyto zkušenosti úspěšných jezdců pomohou značce Audi v boji o titul - navíc po zavedení nových pravidel (DRS a nových pneumatik). "Očekáváme, že letos bude hrát jezdec větší roli. To je důvod, proč spoléháme na jezdce, kteří všichni dokázali stanout na podium. Myslím, že do letošní sezony vstupujeme s nejsilnější jezdeckou sestavou, jakou jsme kdy v DTM měli. To je přesně to, co potřebujete při cestě vzhůru," říká boss Audi. Ullrich také připouští, že podpis smlouvy s Greenem, který předtím jezdil v DTM 8 let pro Mercedes, bylo částečně motivováno touhou po vítězství na Norisrignu - Jamie totiž platí za specialistu na tuto trať, o čemž svědčí jeho výsledky. Green vyhrál na městském okruhu 4krát v předchozích 5 letech. Je jasné proč Audi na vítězství zde tolik záleží - jejich hlavní sídlo, Ingolstadt, je vzdálen od Norimberka pouze 96 kilometrů. Audi čeká na místní úspěch od vítězství Laurenta Aiella z roku 2002 (tehdy s modelem TT). Green na Norisringu vyhrál i s tzv. Jahreswagenem - ročním vozem "Jamie do týmu velmi dobře zapadl a byl také velmi dobře přijat. Možná, že s ním na palubě konečně vyhrajeme i na Norisringu."
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?