2. DEN TESTŮ - HOCKENHEIM; I když má Marco Wittmann pouze 23 let, tak si v DTM vede dobře, dnes zajel opět nejrychlejší čas dne na testech na německém Hockenhemringu.
Marco Wittmann si díky dnešnímu nejrychlejšímu času testů připsal již třetí prvenství v řadě. Testy v Barceloně totiž zakončil poslední den nejrychlejším časem a včera i dnes byl nejrychlejší v Německu. Pilot týmu MTEK zajel čas, který měl hodnotu 1:33.227 min. "Je samozřejmě hezké, když jste neustále nahoře. Ale časy bychom neměli přeceňovat," řekl mladík.
A jak se mu líbí v novém působišti? "I mimo závodní trať to bylo skvělé, čekalo na mě hodně žurnalistů na novinářském dni. Je to třída vidět, jak velký zájem o naši serii je." Druhý byl jezdec Audi, Miguel Molina, který měl ztrátu 0,015s. TOP3 zkompletoval ještě Martin Tomczyk na BMW, jehož ztráta ale také nebyla nějak velká, 0,297s.
Dopoledne držel tempo se špičkou ještě Gary Paffett od Mercedesu, který nakonec skončil devátý. Byl ale i tak druhým nejlepším Mercedes, když před ním byl pouze nováček u trojcípé hvězdy, Daniel Juncadella. Brit byl i tak spokojen. "Auto se chová, stejně jako vloni, velmi dobře. Testy probíhají dobře a nám jde teď o to, abychom si zvykli na nastavení DRS a nové gumy Option."
Pořadí druhého dne testů na Hockenheimu: 1. Marco Wittmann (BMW) - 1:33.227 min. 2. Miguel Molina (Audi) - 1:33.242 min. 3. Martin Tomczyk (BMW) - 1:33.524 min. 4. Edoardo Mortara (Audi) - 1:33.678 min. 5. Adrien Tambay (Audi) - 1:33.846 min. 6. Dirk Werner (BMW) - 1:33.891 min. 7. Timo Scheider (Audi) - 1:34.135 min. 8. Daniel Juncadella (Mercedes) - 1:34.284 min. 9. Gary Paffett (Mercedes) - 1:34.755 min. 10. Roberto Merhi (Mercedes) - 1:34.774 min. 11. Joey Hand (BMW) - 1:34.876 min.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?