Už známe design vozu BMW a Audi pro letošní sezonu. Jako obvykle došlo k meziročním změnám, na které se můžete podívat.
BMW uspořádalo v sobotu prezentaci vozů a jejich barevných provedení v Mnichově, ve své centrále. Přítomným se postupně představily všechny vozy a poté proběhlo focení všech jezdců s nejvyšším vedením značky. Na pozadí této fotky je krásně vidět hlavní sídlo BMW - mrakodrap v Mnichově. Foto zde.
Audi uvolnilo do médií pouze ateliérové fotky svých nových RS5 DTM. Foto zde.
zdroj: www.motorsport-total.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.