Hvězdy DTM po prvních testech, ve kterých měly možnost zkoušet pneumatiky Option, prohlašují, že nové ubutí je pro DTM přínosné.
O nových pneumatikách jako první promluvil Timo Scheider: "Opravdu mě pozitivně překvapily. S těmito pneumatikami je opravdu zábavné jezdit s vozem DTM. Na konci mých jízd s novými pneumatikami jsem se už vůbec nechtěl vracet ke starým gumám."
Po něm pokračoval jeho krajan, Timo Glock: "Pořád jsem měl problém porozumět starým pneumatikám, s těmi novými jsem si ježdění užíval." Značkový kolega Andy Priaulx je také spíše pro nový výrobek společnosti Hankook: "Pneutimaky Option jsou rychlé a opravdu konstantní. Když pak znovu nasadíte na auto staré obutí, tak se musíte přizpůsobit. Je to zajímavá oblast."
Bruno Spengler si nové obutí pořádně otestoval během dlouhých jízd: "Pokud se týká nových pneumatik, pořádně jsme si je během dlouhých jízd vyzkoušeli a sledovali jejich vlastnosti. Hodně jsme se toho o nich naučili."
"Výrazné zrychlení" na nových pneumatikách zaznamenal i Jamie Green. I překvapení druhé poloviny loňské sezony od BMW, Augusto Farfus, míní, že "nové pneumatiky by měly pomoci show v DTM."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.