Hvězdy DTM po prvních testech, ve kterých měly možnost zkoušet pneumatiky Option, prohlašují, že nové ubutí je pro DTM přínosné.
O nových pneumatikách jako první promluvil Timo Scheider: "Opravdu mě pozitivně překvapily. S těmito pneumatikami je opravdu zábavné jezdit s vozem DTM. Na konci mých jízd s novými pneumatikami jsem se už vůbec nechtěl vracet ke starým gumám."
Po něm pokračoval jeho krajan, Timo Glock: "Pořád jsem měl problém porozumět starým pneumatikám, s těmi novými jsem si ježdění užíval." Značkový kolega Andy Priaulx je také spíše pro nový výrobek společnosti Hankook: "Pneutimaky Option jsou rychlé a opravdu konstantní. Když pak znovu nasadíte na auto staré obutí, tak se musíte přizpůsobit. Je to zajímavá oblast."
Bruno Spengler si nové obutí pořádně otestoval během dlouhých jízd: "Pokud se týká nových pneumatik, pořádně jsme si je během dlouhých jízd vyzkoušeli a sledovali jejich vlastnosti. Hodně jsme se toho o nich naučili."
"Výrazné zrychlení" na nových pneumatikách zaznamenal i Jamie Green. I překvapení druhé poloviny loňské sezony od BMW, Augusto Farfus, míní, že "nové pneumatiky by měly pomoci show v DTM."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?