Hvězdy DTM po prvních testech, ve kterých měly možnost zkoušet pneumatiky Option, prohlašují, že nové ubutí je pro DTM přínosné.
O nových pneumatikách jako první promluvil Timo Scheider: "Opravdu mě pozitivně překvapily. S těmito pneumatikami je opravdu zábavné jezdit s vozem DTM. Na konci mých jízd s novými pneumatikami jsem se už vůbec nechtěl vracet ke starým gumám."
Po něm pokračoval jeho krajan, Timo Glock: "Pořád jsem měl problém porozumět starým pneumatikám, s těmi novými jsem si ježdění užíval." Značkový kolega Andy Priaulx je také spíše pro nový výrobek společnosti Hankook: "Pneutimaky Option jsou rychlé a opravdu konstantní. Když pak znovu nasadíte na auto staré obutí, tak se musíte přizpůsobit. Je to zajímavá oblast."
Bruno Spengler si nové obutí pořádně otestoval během dlouhých jízd: "Pokud se týká nových pneumatik, pořádně jsme si je během dlouhých jízd vyzkoušeli a sledovali jejich vlastnosti. Hodně jsme se toho o nich naučili."
"Výrazné zrychlení" na nových pneumatikách zaznamenal i Jamie Green. I překvapení druhé poloviny loňské sezony od BMW, Augusto Farfus, míní, že "nové pneumatiky by měly pomoci show v DTM."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?