Hvězdy DTM po prvních testech, ve kterých měly možnost zkoušet pneumatiky Option, prohlašují, že nové ubutí je pro DTM přínosné.
O nových pneumatikách jako první promluvil Timo Scheider: "Opravdu mě pozitivně překvapily. S těmito pneumatikami je opravdu zábavné jezdit s vozem DTM. Na konci mých jízd s novými pneumatikami jsem se už vůbec nechtěl vracet ke starým gumám."
Po něm pokračoval jeho krajan, Timo Glock: "Pořád jsem měl problém porozumět starým pneumatikám, s těmi novými jsem si ježdění užíval." Značkový kolega Andy Priaulx je také spíše pro nový výrobek společnosti Hankook: "Pneutimaky Option jsou rychlé a opravdu konstantní. Když pak znovu nasadíte na auto staré obutí, tak se musíte přizpůsobit. Je to zajímavá oblast."
Bruno Spengler si nové obutí pořádně otestoval během dlouhých jízd: "Pokud se týká nových pneumatik, pořádně jsme si je během dlouhých jízd vyzkoušeli a sledovali jejich vlastnosti. Hodně jsme se toho o nich naučili."
"Výrazné zrychlení" na nových pneumatikách zaznamenal i Jamie Green. I překvapení druhé poloviny loňské sezony od BMW, Augusto Farfus, míní, že "nové pneumatiky by měly pomoci show v DTM."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?