Poté, co Mercedes o víkendu poněkud překvapivě potvrdil odchod Ralfa Schumachera z pozice závodního jezdce do pozice v managementu týmu RSC Mücke, také oznámil rozložení svých jezdců mezi jednotlivé týmy.
Díky tomu tak můžeme zkompletovat startovní soupisku DTM pro rok 2013. Jako první oznámilo své jezdce a týmy, za které budou nastupovat BMW, poté následovalo Audi. U obou značek nedošlo k větším překvapením - u BMW si pouze Andy Priaulx a Joey Hand prohodili svá místa v týmech a v novém týmu MTEK nastoupili obě nové posily mnichovské značky, Timo Glock a Marco Wittmann. U Audi zaujal místo po Rahel Frey Jamie Green.
Na Mercedes jsme si museli počkat nejdéle. Stuttgartská značka ve svém továrním týmu nasadí zkušeného Garyho Paffetta a ze sestavy mladíků ty, kteří již mají s DTM zkušenosti - Christiana Vietorise, Roberto Merhiho a Roberta Wickense. V týmu RSC Mücke pojedou dva nováčci, Pascal Wehrlein a Daniel Juncadella.
BMW: Schnitzer - Bruno Spengler/Dirk Werner RBM - Augusto Farfus/Joey Hand RMG - Martin Tomczyk/Andy Priaulx MTEK - Timo Glock/Marco Wittmann
Audi: Abt - Mattias Ekström/Jamie Green/Timo Scheider/Adrien Tambay Rosberg - Edoardo Mortara/Filipe Albuquerque Phoenix - Mike Rockenfeller/Miguel Molina
Mercedes: HWA - Gary Paffett/Christian Vietoris/Roberto Merhi/Robert Wickens RSC Mücke - Pascal Wehrlein/Daniel Juncadella
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.