Poté, co Mercedes o víkendu poněkud překvapivě potvrdil odchod Ralfa Schumachera z pozice závodního jezdce do pozice v managementu týmu RSC Mücke, také oznámil rozložení svých jezdců mezi jednotlivé týmy.
Díky tomu tak můžeme zkompletovat startovní soupisku DTM pro rok 2013. Jako první oznámilo své jezdce a týmy, za které budou nastupovat BMW, poté následovalo Audi. U obou značek nedošlo k větším překvapením - u BMW si pouze Andy Priaulx a Joey Hand prohodili svá místa v týmech a v novém týmu MTEK nastoupili obě nové posily mnichovské značky, Timo Glock a Marco Wittmann. U Audi zaujal místo po Rahel Frey Jamie Green.
Na Mercedes jsme si museli počkat nejdéle. Stuttgartská značka ve svém továrním týmu nasadí zkušeného Garyho Paffetta a ze sestavy mladíků ty, kteří již mají s DTM zkušenosti - Christiana Vietorise, Roberto Merhiho a Roberta Wickense. V týmu RSC Mücke pojedou dva nováčci, Pascal Wehrlein a Daniel Juncadella.
BMW: Schnitzer - Bruno Spengler/Dirk Werner RBM - Augusto Farfus/Joey Hand RMG - Martin Tomczyk/Andy Priaulx MTEK - Timo Glock/Marco Wittmann
Audi: Abt - Mattias Ekström/Jamie Green/Timo Scheider/Adrien Tambay Rosberg - Edoardo Mortara/Filipe Albuquerque Phoenix - Mike Rockenfeller/Miguel Molina
Mercedes: HWA - Gary Paffett/Christian Vietoris/Roberto Merhi/Robert Wickens RSC Mücke - Pascal Wehrlein/Daniel Juncadella
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.