Poté, co Mercedes o víkendu poněkud překvapivě potvrdil odchod Ralfa Schumachera z pozice závodního jezdce do pozice v managementu týmu RSC Mücke, také oznámil rozložení svých jezdců mezi jednotlivé týmy.
Díky tomu tak můžeme zkompletovat startovní soupisku DTM pro rok 2013. Jako první oznámilo své jezdce a týmy, za které budou nastupovat BMW, poté následovalo Audi. U obou značek nedošlo k větším překvapením - u BMW si pouze Andy Priaulx a Joey Hand prohodili svá místa v týmech a v novém týmu MTEK nastoupili obě nové posily mnichovské značky, Timo Glock a Marco Wittmann. U Audi zaujal místo po Rahel Frey Jamie Green.
Na Mercedes jsme si museli počkat nejdéle. Stuttgartská značka ve svém továrním týmu nasadí zkušeného Garyho Paffetta a ze sestavy mladíků ty, kteří již mají s DTM zkušenosti - Christiana Vietorise, Roberto Merhiho a Roberta Wickense. V týmu RSC Mücke pojedou dva nováčci, Pascal Wehrlein a Daniel Juncadella.
BMW: Schnitzer - Bruno Spengler/Dirk Werner RBM - Augusto Farfus/Joey Hand RMG - Martin Tomczyk/Andy Priaulx MTEK - Timo Glock/Marco Wittmann
Audi: Abt - Mattias Ekström/Jamie Green/Timo Scheider/Adrien Tambay Rosberg - Edoardo Mortara/Filipe Albuquerque Phoenix - Mike Rockenfeller/Miguel Molina
Mercedes: HWA - Gary Paffett/Christian Vietoris/Roberto Merhi/Robert Wickens RSC Mücke - Pascal Wehrlein/Daniel Juncadella
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?