Ralf Schumacher ukončil překvapivě svoji aktivní kariéru u Mercedesu v DTM - šanci místo něj dostává mladý a nadějný Pascal Wehrlein.
Mercedes již sice svoji jezdeckou sestavu pro sezonu 2013 potvrdil, nicméně teď došlo k další změně! Podle informací německého "motorsport-magazinu", ke kterým se Mercedes zatím odmítl vyjádřit, ukončil Ralf Schumacher překvapivě svoji aktivní kariéru.
Důvody pro toto náhlé rozhodnutí německý server neodhalil, jisté je však jedno. Jeho místo by měl zaujmout mladý a nadějný Němec Pascal Wehrlein. Ten jezdil v sezoně 2012 společně například s Danielem Juncadellou v Euroserii F3. Zatímco Španěl byl mistrem, Pascal se díky druhému místu stal druhým nejlepším nováčkem sezony.
Ralf vloni na Hockenheimringu v C-Klasse DTM
Teď to vypadá, podle zatím nepotvrzených informací, že se stane kolegou Juncadelly u Mercedesu v DTM. Na novou sezonu se v Rakousku připravoval Wehrlein společně s bývalým trenérem Ralfa Schumachera, Danielem Dobringerem. Co bude dál se Schumacherem není zřejmé. Je možné, že 37letému pilotovi bude nabídnuta nějaká vedoucí pozice v programu Mercedesu v DTM.
Oficiální potvrzení této jezdecké výměny můžeme očekávat brzy.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?