Martin Tomczyk se rozmluvil o druhém titulu v DTM a navíc přidal slova chvály pro "neustále napínavý" šampionát, jakým DTM beze sporu je.
Martin Tomczyk před sezonou 2012 přišel jako velká naděje k tehdejšímu nováčkovi v poli, BMW. Byl úřadujícím mistrem DTM, Bavorák přešel k bavorské značce, zdálo se tak jasné, kdo tým povede. I když 31 letý jezdec odjel několik silných závodů, jako například na Norisringu, tak největší úspěchy pro značku získali především Bruno Spengler a Augusto Farfus. Toho Martin Tomczyk však nelituje: "Přechodem k BMW jsem udělal správný krok," řekl Němec pro Speedweek.
U BMW se cítí dobře a "vlilo mu to do žil novou krev", řekl Tomczyk o své roli u týmu RMG. To, že titul "předal" Brunovi Spenglerovi, mu vnuklo touhu po druhé korunce. "Vím, jaké to je, mít číslo 1 na autě. Je to zatraceně dobrý pocit. A proto mě to odpovídajícně motivuje."
V DTM už jezdec odjel 123 závodů a to ho řadí mezi nejzkušenější závodníky. I přes mnoho změn nedošlo k žádné velké technické revoluci a charakter vozů zůstal stejný. "Auto DTM i nadále zůstalo tím stejným DTM autem. Napětí bylo každý rok stejně vysoké jako vzrušení v autě samotném."
V roce 2012 se oženil s Christinou Surerovou a v únoru se stal poprvé otcem. Na konec kariéry a roli otce však nemyslí. Naopak, chce jezdit tak dlouho, dokud bude rychlý a dokud ho to bude bavit. "Tyto dva faktory budou směrodatné, když se budu rozhodvat, jestli někam odejít nebo zůstat."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?