Martin Tomczyk se rozmluvil o druhém titulu v DTM a navíc přidal slova chvály pro "neustále napínavý" šampionát, jakým DTM beze sporu je.
Martin Tomczyk před sezonou 2012 přišel jako velká naděje k tehdejšímu nováčkovi v poli, BMW. Byl úřadujícím mistrem DTM, Bavorák přešel k bavorské značce, zdálo se tak jasné, kdo tým povede. I když 31 letý jezdec odjel několik silných závodů, jako například na Norisringu, tak největší úspěchy pro značku získali především Bruno Spengler a Augusto Farfus. Toho Martin Tomczyk však nelituje: "Přechodem k BMW jsem udělal správný krok," řekl Němec pro Speedweek.
U BMW se cítí dobře a "vlilo mu to do žil novou krev", řekl Tomczyk o své roli u týmu RMG. To, že titul "předal" Brunovi Spenglerovi, mu vnuklo touhu po druhé korunce. "Vím, jaké to je, mít číslo 1 na autě. Je to zatraceně dobrý pocit. A proto mě to odpovídajícně motivuje."
V DTM už jezdec odjel 123 závodů a to ho řadí mezi nejzkušenější závodníky. I přes mnoho změn nedošlo k žádné velké technické revoluci a charakter vozů zůstal stejný. "Auto DTM i nadále zůstalo tím stejným DTM autem. Napětí bylo každý rok stejně vysoké jako vzrušení v autě samotném."
V roce 2012 se oženil s Christinou Surerovou a v únoru se stal poprvé otcem. Na konec kariéry a roli otce však nemyslí. Naopak, chce jezdit tak dlouho, dokud bude rychlý a dokud ho to bude bavit. "Tyto dva faktory budou směrodatné, když se budu rozhodvat, jestli někam odejít nebo zůstat."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?