Martin Tomczyk se rozmluvil o druhém titulu v DTM a navíc přidal slova chvály pro "neustále napínavý" šampionát, jakým DTM beze sporu je.
Martin Tomczyk před sezonou 2012 přišel jako velká naděje k tehdejšímu nováčkovi v poli, BMW. Byl úřadujícím mistrem DTM, Bavorák přešel k bavorské značce, zdálo se tak jasné, kdo tým povede. I když 31 letý jezdec odjel několik silných závodů, jako například na Norisringu, tak největší úspěchy pro značku získali především Bruno Spengler a Augusto Farfus. Toho Martin Tomczyk však nelituje: "Přechodem k BMW jsem udělal správný krok," řekl Němec pro Speedweek.
U BMW se cítí dobře a "vlilo mu to do žil novou krev", řekl Tomczyk o své roli u týmu RMG. To, že titul "předal" Brunovi Spenglerovi, mu vnuklo touhu po druhé korunce. "Vím, jaké to je, mít číslo 1 na autě. Je to zatraceně dobrý pocit. A proto mě to odpovídajícně motivuje."
V DTM už jezdec odjel 123 závodů a to ho řadí mezi nejzkušenější závodníky. I přes mnoho změn nedošlo k žádné velké technické revoluci a charakter vozů zůstal stejný. "Auto DTM i nadále zůstalo tím stejným DTM autem. Napětí bylo každý rok stejně vysoké jako vzrušení v autě samotném."
V roce 2012 se oženil s Christinou Surerovou a v únoru se stal poprvé otcem. Na konec kariéry a roli otce však nemyslí. Naopak, chce jezdit tak dlouho, dokud bude rychlý a dokud ho to bude bavit. "Tyto dva faktory budou směrodatné, když se budu rozhodvat, jestli někam odejít nebo zůstat."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.