Jamie Green bude jezdit při své premiérové sezoně v DTM s Audi v týmu Abt Sportsline.
Brit byl potvrzen jako jezdec Audi vloni v prosinci poté, co působil dlouhých 8 let u Mercedesu. Jeho týmovým kolegou u týmu Abt Sportsline bude Mattias Ekström. Další dvě místa v továrním týmu Audi obsadí Timo Scheider a Adrien Tambay - tedy stejné obsazení jako vloni.
Audi oznámilo rozdělení svých jezdců do jednotlivých týmů na právě probíhajícím Autosalonu v Ženevě. Audi také během prezentace pro novináře překřtilo model Audi A5 DTM na Audi RS5 DTM.
V soukromých týmech ingolstadtské značky pojedou Edoardo Mortara a Filipe Albuquerque - Team Rosberg a Miguela Molinu s Mikem Rockenfellerem uvidíme v týmu Phoenix Racing. Sestavy netovárních týmů se tedy ve srovnání s loňskem vůbec nemění.
Jamie Green pojede hned v továrním týmu
Pojďme si tedy zrekapitoval sestavy značek pro letošní šampionát a rozdělení jednotlivých jezdců do týmů: BMW - Schnitzer: Bruno Spengler/Dirk Werner - RBM: Augusto Farfus/Joey Hand - RMG: Martin Tomczyk/Andy Priaulx - MTEK: Timo Glock/Marco Wittmann Audi - Abt Sportsline: Mattias Ekström/Jamie Green/Timo Scheider/Adrien Tambay - Rosberg: Edoardo Mortara/Filipe Albuquerque - Phoenix: Mike Rockenfeller/Miguel Molina Mercedes - HWA: Gary Paffett/Christian Vietoris/Roberto Merhi*/Ralf Schumacher - Mücke: Robert Wickens*/Daniel Juncadella
* Víme pouze, že má smlouvu s Mercedesem, ale nevím, za který tým pojede
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?