Jamie Green bude jezdit při své premiérové sezoně v DTM s Audi v týmu Abt Sportsline.
Brit byl potvrzen jako jezdec Audi vloni v prosinci poté, co působil dlouhých 8 let u Mercedesu. Jeho týmovým kolegou u týmu Abt Sportsline bude Mattias Ekström. Další dvě místa v továrním týmu Audi obsadí Timo Scheider a Adrien Tambay - tedy stejné obsazení jako vloni.
Audi oznámilo rozdělení svých jezdců do jednotlivých týmů na právě probíhajícím Autosalonu v Ženevě. Audi také během prezentace pro novináře překřtilo model Audi A5 DTM na Audi RS5 DTM.
V soukromých týmech ingolstadtské značky pojedou Edoardo Mortara a Filipe Albuquerque - Team Rosberg a Miguela Molinu s Mikem Rockenfellerem uvidíme v týmu Phoenix Racing. Sestavy netovárních týmů se tedy ve srovnání s loňskem vůbec nemění.
Jamie Green pojede hned v továrním týmu
Pojďme si tedy zrekapitoval sestavy značek pro letošní šampionát a rozdělení jednotlivých jezdců do týmů: BMW - Schnitzer: Bruno Spengler/Dirk Werner - RBM: Augusto Farfus/Joey Hand - RMG: Martin Tomczyk/Andy Priaulx - MTEK: Timo Glock/Marco Wittmann Audi - Abt Sportsline: Mattias Ekström/Jamie Green/Timo Scheider/Adrien Tambay - Rosberg: Edoardo Mortara/Filipe Albuquerque - Phoenix: Mike Rockenfeller/Miguel Molina Mercedes - HWA: Gary Paffett/Christian Vietoris/Roberto Merhi*/Ralf Schumacher - Mücke: Robert Wickens*/Daniel Juncadella
* Víme pouze, že má smlouvu s Mercedesem, ale nevím, za který tým pojede
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?