Jamie Green bude jezdit při své premiérové sezoně v DTM s Audi v týmu Abt Sportsline.
Brit byl potvrzen jako jezdec Audi vloni v prosinci poté, co působil dlouhých 8 let u Mercedesu. Jeho týmovým kolegou u týmu Abt Sportsline bude Mattias Ekström. Další dvě místa v továrním týmu Audi obsadí Timo Scheider a Adrien Tambay - tedy stejné obsazení jako vloni.
Audi oznámilo rozdělení svých jezdců do jednotlivých týmů na právě probíhajícím Autosalonu v Ženevě. Audi také během prezentace pro novináře překřtilo model Audi A5 DTM na Audi RS5 DTM.
V soukromých týmech ingolstadtské značky pojedou Edoardo Mortara a Filipe Albuquerque - Team Rosberg a Miguela Molinu s Mikem Rockenfellerem uvidíme v týmu Phoenix Racing. Sestavy netovárních týmů se tedy ve srovnání s loňskem vůbec nemění.
Jamie Green pojede hned v továrním týmu
Pojďme si tedy zrekapitoval sestavy značek pro letošní šampionát a rozdělení jednotlivých jezdců do týmů: BMW - Schnitzer: Bruno Spengler/Dirk Werner - RBM: Augusto Farfus/Joey Hand - RMG: Martin Tomczyk/Andy Priaulx - MTEK: Timo Glock/Marco Wittmann Audi - Abt Sportsline: Mattias Ekström/Jamie Green/Timo Scheider/Adrien Tambay - Rosberg: Edoardo Mortara/Filipe Albuquerque - Phoenix: Mike Rockenfeller/Miguel Molina Mercedes - HWA: Gary Paffett/Christian Vietoris/Roberto Merhi*/Ralf Schumacher - Mücke: Robert Wickens*/Daniel Juncadella
* Víme pouze, že má smlouvu s Mercedesem, ale nevím, za který tým pojede
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?