Mercedes dnes oznámil svoje jezdecké složení pro sezonu 2013. Stuttgartská značka nasadí pouze 6 vozů C-Klasse DTM. Ani v jednom neuvidíme Roberta Kubicu. Do DTM naopak Mercedes přivádí mistra F3, Daniela Juncadella.
Robert Kubica testoval C-Klasse DTM zkraje tohoto měsíce a spekulovalo se o jeho možných startech v DTM. Poláka nakonec ve voze DTM neuvidíme a jeho jízdy s Mercedesem byly opravdu pouhým testem. Bývalý jezdec BMW a Lotusu vybíral před letošní sezonou mezi rally a DTM.
Mercedes se rozhodl omezit svůj program v DTM na pouhých 6 vozů. Značku už v sezoně 2013 nebude reprezentovat tým Persson. 4 vozy nasadí tovární tým H.W.A. a 2 soukromý tým Mücke. Mercedes má ve svém týmu dva zkušené matadory - Garyho Paffetta, mistra DTM z roku 2005 a vítěze 19 závodů DTM (z aktivních jezdců nejvíce) a Ralfa Schumachera, toho čeká již 6. sezona v DTM.
Další 4 jezdci jsou mladíci, kteří chtějí v DTM zazářit - Christian Vietoris pojede již 3. sezonu, Roberto Merhi a Robert Wickens vloni v DTM debutovali, letos dostávají šanci své zkušenosti z prvního roku přetavit v lepší výsledky. Posledním jezdcem a nováčkem v barvách Mercedesu je Daniel Juncadella, mistr F3 z roku 2012.
Toto Wolff, novým prezident Mercedesu pro motorsport, prohlásil, že věří, že se mladý jezdecký kádr v budoucnu vyplatí: "V historii Mercedesu má vývoj mladých talentů dlouholetou tradici, takže je logické, že jsme v DTM ještě zvětšili náš Juniorský tým oproti loňskému roku. Čtvrtým pilotem Juniorského týmu je Daniel Juncadella."
"Christian Vietoris, Roberto Merhi a Robert Wickens zvládli velkou výzvu v podobě nových vozů v loňském roce velmi dobře a není pochyb o tom, že se budou zlepšovat i v roce 2013. Jsou součástí našeho úspěšného programu pro rozvoj mladých talentů."
Robert Wickens se v druhé polovině roku výrazně zlepšil
Mercedes opouštějí Susie Wollf, která se stala vývojovou jezdkyní Williamsu v F1, David Coulthard se rozhodl ukončit kariéru aktivního závodního jezdce a Jamie Green přechází k Audi.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?