Vzhledem k tomu, že by nový šéf Mercedesu pro motorsport, Toto Wolff, nestíhal závazky v DTM, tak jeho roli s okamžitou platností převzal Wolfgang Schattling.
Poté, co od Mercedesu odešel Norbert Haug a naopak do vedoucích pozic přišli Niki Lauda a Toto Wolf, je u Daimleru jasně na prvním místě Formule 1, co se motorsportu týče. Mezitím se však řešila i odpovědnost v DTM. Protože je Wolf 30% akcionářem a šéfem je 'jen na 80%', bude se tak hlavně starat o Formuli 1. Musel se tak najít někdo, ideálně z Německa, kdo by se postaral o aktivity značky v DTM.
S okamžitou platností tuto roli přebírá Wolfgang Schattling, který se stal šéfem motorsportu pro komunikaci a správu. Wolfgang komunikaci značky vedl už pod Haugem. Toto Wolf novinku pro německý motorsport-total.com potvrdil: "Příslušné aktivity značky v DTM budou rozděleny následovně: Wolfgang Schattling povede každodenní záležitosti managementu programu značky Mercedes-Benz v DTM a je zde zodpovědný za obraz naší značky, zvláště tedy za marketing, administrativu a komunikaci."
"Gerhard Ungar z HWA bude odpovědný za technický vývoj a nasazování aut. Já jsem zodpovědný za sportovní výkony celé značky Mercedes-Benz a také za strategii. Wolfgang Schattling a Gerhard Ungar budou mít v jejich nynějších úkolech moji plnout podporu a já jsem přesvědčen, že spolu angažmá v DTM dovedeme ke kýženému úspěchu."
Norbert stál za spoustou úspěchů Mercedesu v DTM
Schattling tak bude působit nejen jako šéf, ale i jako 'tvář Mercedesu-Benz v DTM' a bude zastupovat Wolfa na různých grémiích s novináři, když se budou odehrávat během víkendů F1. "Těším se na můj nový úkol, kterým bude vedení programu značky v DTM. V boji tří německých prémiových značek je to velká výzva, kterou rád přijmu," řekl Wolfgang Schattling. "Společně s Gerhardem Ungarem, který bude na straně našeho partnera, společnosti HWA, odpovědný za vývoj, budeme plně pracovat na tom, aby Mercedes v DTM obsazoval náležitá čelní místa jak po sportovní stránce, tak i po stránce vnější. Naši zákaznící a fanoušci tak snad budou moci být hrdí na úspěchy značky i mimo závodní dráhu."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?