Vzhledem k tomu, že by nový šéf Mercedesu pro motorsport, Toto Wolff, nestíhal závazky v DTM, tak jeho roli s okamžitou platností převzal Wolfgang Schattling.
Poté, co od Mercedesu odešel Norbert Haug a naopak do vedoucích pozic přišli Niki Lauda a Toto Wolf, je u Daimleru jasně na prvním místě Formule 1, co se motorsportu týče. Mezitím se však řešila i odpovědnost v DTM. Protože je Wolf 30% akcionářem a šéfem je 'jen na 80%', bude se tak hlavně starat o Formuli 1. Musel se tak najít někdo, ideálně z Německa, kdo by se postaral o aktivity značky v DTM.
S okamžitou platností tuto roli přebírá Wolfgang Schattling, který se stal šéfem motorsportu pro komunikaci a správu. Wolfgang komunikaci značky vedl už pod Haugem. Toto Wolf novinku pro německý motorsport-total.com potvrdil: "Příslušné aktivity značky v DTM budou rozděleny následovně: Wolfgang Schattling povede každodenní záležitosti managementu programu značky Mercedes-Benz v DTM a je zde zodpovědný za obraz naší značky, zvláště tedy za marketing, administrativu a komunikaci."
"Gerhard Ungar z HWA bude odpovědný za technický vývoj a nasazování aut. Já jsem zodpovědný za sportovní výkony celé značky Mercedes-Benz a také za strategii. Wolfgang Schattling a Gerhard Ungar budou mít v jejich nynějších úkolech moji plnout podporu a já jsem přesvědčen, že spolu angažmá v DTM dovedeme ke kýženému úspěchu."
Norbert stál za spoustou úspěchů Mercedesu v DTM
Schattling tak bude působit nejen jako šéf, ale i jako 'tvář Mercedesu-Benz v DTM' a bude zastupovat Wolfa na různých grémiích s novináři, když se budou odehrávat během víkendů F1. "Těším se na můj nový úkol, kterým bude vedení programu značky v DTM. V boji tří německých prémiových značek je to velká výzva, kterou rád přijmu," řekl Wolfgang Schattling. "Společně s Gerhardem Ungarem, který bude na straně našeho partnera, společnosti HWA, odpovědný za vývoj, budeme plně pracovat na tom, aby Mercedes v DTM obsazoval náležitá čelní místa jak po sportovní stránce, tak i po stránce vnější. Naši zákaznící a fanoušci tak snad budou moci být hrdí na úspěchy značky i mimo závodní dráhu."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?