Vzhledem k tomu, že by nový šéf Mercedesu pro motorsport, Toto Wolff, nestíhal závazky v DTM, tak jeho roli s okamžitou platností převzal Wolfgang Schattling.
Poté, co od Mercedesu odešel Norbert Haug a naopak do vedoucích pozic přišli Niki Lauda a Toto Wolf, je u Daimleru jasně na prvním místě Formule 1, co se motorsportu týče. Mezitím se však řešila i odpovědnost v DTM. Protože je Wolf 30% akcionářem a šéfem je 'jen na 80%', bude se tak hlavně starat o Formuli 1. Musel se tak najít někdo, ideálně z Německa, kdo by se postaral o aktivity značky v DTM.
S okamžitou platností tuto roli přebírá Wolfgang Schattling, který se stal šéfem motorsportu pro komunikaci a správu. Wolfgang komunikaci značky vedl už pod Haugem. Toto Wolf novinku pro německý motorsport-total.com potvrdil: "Příslušné aktivity značky v DTM budou rozděleny následovně: Wolfgang Schattling povede každodenní záležitosti managementu programu značky Mercedes-Benz v DTM a je zde zodpovědný za obraz naší značky, zvláště tedy za marketing, administrativu a komunikaci."
"Gerhard Ungar z HWA bude odpovědný za technický vývoj a nasazování aut. Já jsem zodpovědný za sportovní výkony celé značky Mercedes-Benz a také za strategii. Wolfgang Schattling a Gerhard Ungar budou mít v jejich nynějších úkolech moji plnout podporu a já jsem přesvědčen, že spolu angažmá v DTM dovedeme ke kýženému úspěchu."
Norbert stál za spoustou úspěchů Mercedesu v DTM
Schattling tak bude působit nejen jako šéf, ale i jako 'tvář Mercedesu-Benz v DTM' a bude zastupovat Wolfa na různých grémiích s novináři, když se budou odehrávat během víkendů F1. "Těším se na můj nový úkol, kterým bude vedení programu značky v DTM. V boji tří německých prémiových značek je to velká výzva, kterou rád přijmu," řekl Wolfgang Schattling. "Společně s Gerhardem Ungarem, který bude na straně našeho partnera, společnosti HWA, odpovědný za vývoj, budeme plně pracovat na tom, aby Mercedes v DTM obsazoval náležitá čelní místa jak po sportovní stránce, tak i po stránce vnější. Naši zákaznící a fanoušci tak snad budou moci být hrdí na úspěchy značky i mimo závodní dráhu."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?