Hauga u Mercedesu v DTM nahradil Schattling

Haug, Norbert
Haug, Norbert, foto: www.auto-news.cz
iM2 7. února 2013 22:08
Sdílej:

Vzhledem k tomu, že by nový šéf Mercedesu pro motorsport, Toto Wolff, nestíhal závazky v DTM, tak jeho roli s okamžitou platností převzal Wolfgang Schattling.

Poté, co od Mercedesu odešel Norbert Haug a naopak do vedoucích pozic přišli Niki Lauda a Toto Wolf, je u Daimleru jasně na prvním místě Formule 1, co se motorsportu týče. Mezitím se však řešila i odpovědnost v DTM. Protože je Wolf 30% akcionářem a šéfem je 'jen na 80%', bude se tak hlavně starat o Formuli 1. Musel se tak najít někdo, ideálně z Německa, kdo by se postaral o aktivity značky v DTM.

S okamžitou platností tuto roli přebírá Wolfgang Schattling, který se stal šéfem motorsportu pro komunikaci a správu. Wolfgang komunikaci značky vedl už pod Haugem. Toto Wolf novinku pro německý motorsport-total.com potvrdil: "Příslušné aktivity značky v DTM budou rozděleny následovně: Wolfgang Schattling povede každodenní záležitosti managementu programu značky Mercedes-Benz v DTM a je zde zodpovědný za obraz naší značky, zvláště tedy za marketing, administrativu a komunikaci."

"Gerhard Ungar z HWA bude odpovědný za technický vývoj a nasazování aut. Já jsem zodpovědný za sportovní výkony celé značky Mercedes-Benz a také za strategii. Wolfgang Schattling a Gerhard Ungar budou mít v jejich nynějších úkolech moji plnout podporu a já jsem přesvědčen, že spolu angažmá v DTM dovedeme ke kýženému úspěchu."

Norbert stál za spoustou úspěchů Mercedesu v DTM

Schattling tak bude působit nejen jako šéf, ale i jako 'tvář Mercedesu-Benz v DTM' a bude zastupovat Wolfa na různých grémiích s novináři, když se budou odehrávat během víkendů F1. "Těším se na můj nový úkol, kterým bude vedení programu značky v DTM. V boji tří německých prémiových značek je to velká výzva, kterou rád přijmu," řekl Wolfgang Schattling. "Společně s Gerhardem Ungarem, který bude na straně našeho partnera, společnosti HWA, odpovědný za vývoj, budeme plně pracovat na tom, aby Mercedes v DTM obsazoval náležitá čelní místa jak po sportovní stránce, tak i po stránce vnější. Naši zákaznící a fanoušci tak snad budou moci být hrdí na úspěchy značky i mimo závodní dráhu."

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.