BMW včera oznámilo rozdělení jezdců do svých týmů. Nováček a bývalý jezdec F1, Timo Glock, bude jezdit za nový tým MTEK. Jeho kolegou bude bývalý testovací jezdec mnichovské značky, Marco Wittmann, který pro letošek povýšil do pozice závodního jezdce.
"Rozložení jezdců mezi týmy v roce 2013 umožňuje oběma stranám, jak týmům tak jezdcům, aby využili potenciál vozů BMW M3 DTM na maximum. Každý v našem týmů má velkou motivaci a chce uspět. Do nové sezony vstupujeme jako obhájci všech titulů v DTM," říká na úvod Jens Marquardt, šéf BMW Motorsport.
Nováček Timo Glock bude jezdit za nový tým MTEK: "V BMW Teamu MTEK máme velmi silného uchazeče o přední příčky. V tak vyrovnané sérii jako DTM je to jen výhodou. Marco a Timo jsou v DTM noví, stejně jako tým MTEK. Společně tedy budou moci růst a získávat zkušenosti."
Neměnná zůstává sestava týmu Schnitzer, který vloni vyhrál titul mezi týmy - budou jej reprezentovat Bruno Spengler a Dirk Werner. Ke změnám došlo i mezi zavedenými týmy. Za tým BMW RMG bude letos jezdit Martin Tomczyk a Andy Priaulx, zatímco RBM BMW bude reprezentovat Joey Hand a Augusto Farfus. Priaulx a Hand si tedy prohodili svá místa v týmech. Proč, to už nám vysvětli Marquardt.
Timo při testech ve Valencii
"Pokud se bavíme o našich zbývajících třech týmech, tak jsme neviděli žádné zásadní důvody pro velké změny v otestované a vyzkoušené struktůře. Ale i tak jsme se rozhodli pro rok 2013 k menším změnám, abychom umožnili vyniknout ještě lépe síle jednotlivých týmů a jezdců. Takže Joey Hand a Andy Priaulx si vymění svá místa."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.