BMW včera oznámilo rozdělení jezdců do svých týmů. Nováček a bývalý jezdec F1, Timo Glock, bude jezdit za nový tým MTEK. Jeho kolegou bude bývalý testovací jezdec mnichovské značky, Marco Wittmann, který pro letošek povýšil do pozice závodního jezdce.
"Rozložení jezdců mezi týmy v roce 2013 umožňuje oběma stranám, jak týmům tak jezdcům, aby využili potenciál vozů BMW M3 DTM na maximum. Každý v našem týmů má velkou motivaci a chce uspět. Do nové sezony vstupujeme jako obhájci všech titulů v DTM," říká na úvod Jens Marquardt, šéf BMW Motorsport.
Nováček Timo Glock bude jezdit za nový tým MTEK: "V BMW Teamu MTEK máme velmi silného uchazeče o přední příčky. V tak vyrovnané sérii jako DTM je to jen výhodou. Marco a Timo jsou v DTM noví, stejně jako tým MTEK. Společně tedy budou moci růst a získávat zkušenosti."
Neměnná zůstává sestava týmu Schnitzer, který vloni vyhrál titul mezi týmy - budou jej reprezentovat Bruno Spengler a Dirk Werner. Ke změnám došlo i mezi zavedenými týmy. Za tým BMW RMG bude letos jezdit Martin Tomczyk a Andy Priaulx, zatímco RBM BMW bude reprezentovat Joey Hand a Augusto Farfus. Priaulx a Hand si tedy prohodili svá místa v týmech. Proč, to už nám vysvětli Marquardt.
Timo při testech ve Valencii
"Pokud se bavíme o našich zbývajících třech týmech, tak jsme neviděli žádné zásadní důvody pro velké změny v otestované a vyzkoušené struktůře. Ale i tak jsme se rozhodli pro rok 2013 k menším změnám, abychom umožnili vyniknout ještě lépe síle jednotlivých týmů a jezdců. Takže Joey Hand a Andy Priaulx si vymění svá místa."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?