BMW oznámilo rozdělení jezdců do týmů

Priaulx, Andy
Priaulx, Andy, foto: dtm.de
iM2 6. února 2013 10:52
Sdílej:

BMW včera oznámilo rozdělení jezdců do svých týmů. Nováček a bývalý jezdec F1, Timo Glock, bude jezdit za nový tým MTEK. Jeho kolegou bude bývalý testovací jezdec mnichovské značky, Marco Wittmann, který pro letošek povýšil do pozice závodního jezdce.

"Rozložení jezdců mezi týmy v roce 2013 umožňuje oběma stranám, jak týmům tak jezdcům, aby využili potenciál vozů BMW M3 DTM na maximum. Každý v našem týmů má velkou motivaci a chce uspět. Do nové sezony vstupujeme jako obhájci všech titulů v DTM," říká na úvod Jens Marquardt, šéf BMW Motorsport.

Nováček Timo Glock bude jezdit za nový tým MTEK: "V BMW Teamu MTEK máme velmi silného uchazeče o přední příčky. V tak vyrovnané sérii jako DTM je to jen výhodou. Marco a Timo jsou v DTM noví, stejně jako tým MTEK. Společně tedy budou moci růst a získávat zkušenosti."

Neměnná zůstává sestava týmu Schnitzer, který vloni vyhrál titul mezi týmy - budou jej reprezentovat Bruno Spengler a Dirk Werner. Ke změnám došlo i mezi zavedenými týmy. Za tým BMW RMG bude letos jezdit Martin Tomczyk a Andy Priaulx, zatímco RBM BMW bude reprezentovat Joey Hand a Augusto Farfus. Priaulx a Hand si tedy prohodili svá místa v týmech. Proč, to už nám vysvětli Marquardt.

Timo při testech ve Valencii

"Pokud se bavíme o našich zbývajících třech týmech, tak jsme neviděli žádné zásadní důvody pro velké změny v otestované a vyzkoušené struktůře. Ale i tak jsme se rozhodli pro rok 2013 k menším změnám, abychom umožnili vyniknout ještě lépe síle jednotlivých týmů a jezdců. Takže Joey Hand a Andy Priaulx si vymění svá místa."

Témata:
BMW
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.