Organizátor DTM změnil rozvržení závodních víkendu pro tento rok.
"S novým časovým rozvržením se DTM stane více překvapivým, a tak také více vzrušujícím jak pro fandy na závodní trati tak i pro ty doma u televizních obrazovek," řekl Hans Werner Aufrecht, předseda držitele komerčních práv a promotéra DTM, společnosti ITR.
Start závodů byl posunut na 13:30 středoevropského času a kvalifikace bude v sobotu startovat vždy ve 14:40. Páteční volné tréninky byly zrušeny a jezdcům DTM tak zbyde pouze sobotní 90 minutový trénink před kvalifikací.
"Chceme také nabídnout větší servis a ukázat otevřeně ducha sportu, například díky novým televizním časům umožníme našim fandům stíhat sledovat i závody MS motorek," dodal Aufrecht. Všechny závody budou poskytovány společností ARD.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?