Organizátor DTM změnil rozvržení závodních víkendu pro tento rok.
"S novým časovým rozvržením se DTM stane více překvapivým, a tak také více vzrušujícím jak pro fandy na závodní trati tak i pro ty doma u televizních obrazovek," řekl Hans Werner Aufrecht, předseda držitele komerčních práv a promotéra DTM, společnosti ITR.
Start závodů byl posunut na 13:30 středoevropského času a kvalifikace bude v sobotu startovat vždy ve 14:40. Páteční volné tréninky byly zrušeny a jezdcům DTM tak zbyde pouze sobotní 90 minutový trénink před kvalifikací.
"Chceme také nabídnout větší servis a ukázat otevřeně ducha sportu, například díky novým televizním časům umožníme našim fandům stíhat sledovat i závody MS motorek," dodal Aufrecht. Všechny závody budou poskytovány společností ARD.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?