Na začátku května začně, jako již tradičně, nová sezona DTM na okruhu Hockenheimring. Jezdec Audi, Timo Scheider, dobře ví, že by jeho tým neměl podcenit ani jednoho z rivalů - Mercedes a BMW.
V roce 2012 vstoupilo DTM do nové éry - s BMW, Audi a Mercedesem si to o titul v šampionátu rozdávají všechny tři německé prémiové značky. Hned při návratu všechny tituly oslavili mnichovštví, není tedy vůbec pochyb o tom, že budou i letos velmi silní: "Pokud by se někdo podíval na to, jak důsledně se u BMW pracovalo, tak mu musí být jasné, že letos budou ještě silnější. Mají zkušenosti z loňského roku," varuje před sílou konkurence Timo Scheider.
"My se musíme ale soustředit na sebe a ne pozorovat konkurenci. Musíme udělat krok vpřed. Občas jsme něco tu a tam udělali špatně, musí být pro nás ispirativní, jak pracují ostatní." Dvojnásobný mistr DTM si všímá i druhého rivala - Mercedesu: "Jak to bude letos vypadat s Mercedsem, je otázka. Za současné situace jsem si ale jistý, že Mercedes má velmi konkurenceschopné auto. Mají také velmi dobrý tým.
Je škoda, že Norbert odešel. Dobře jsem si s ním rozuměl a za několik minulých let mezi námi vzniklo dobré přátelství, i když jsme byli konkurenti. Asi měl k odchodu dobré důvody, ostatně tak to je. Jednoho dne se také stane, že v DTM už nebude žádný Timo Scheider." To se ale netýká roku 2013, kdy chce Němec zabojovat o titul.
V roce 2010 na Brands Hatch s číslem 1 na dveřích
Loňská sezona byla pro jezdce velkým zklamáním, zatímco v letech 2008 a 2009 oslavil titul, vloni obsadil se ziskem pouhých 19 bodů 14. místo v tabulce jezdců: "Rok 2012 byl katastrofa. Od teď budu využívat každé, byť sebemenší skulinky, abych se dostal před ostatní."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?