Timo Glock je zpět v BMW, za které bude v letošní sezóně závodit v německém seriálu DTM. Dnes to oficiálně potvrdili zástupci týmu.
"Jsme rádi, že máme Tima Glocka zpět v BMW Motorsportu," uvádí v prohlášení ředitel Jens Marquardt. "Během své kariéry díky svým jízdním schopnostem a otevřenému přístupu při více příležitostech prokázal, jak je pro kterýkoliv tým cenný."
"Prohlášení je potěšující díky faktu, že se nyní vrací k rodině BMW po šesti letech, co ji jakožto testovací jezdec BMW Sauberu F1 opustil. Věřím, že Timovi to nebude vůbec trvat, aby se v DTM našel, a poskytoval fanouškům mnoho potěšení," dodává ředitel BMW Motorsport.
Timo má radost z nového angažmá poté, co musel z finančních důvodů opustit tým F1 tým Marussie: "Je to pro mě velmi vzrušující po všech těch letech řídit znovu BMW - a v tak špičkové závodní sérii, jako je DTM."
Timo Glock se stává osmým jezdcem BMW
"V F1 jsem prožil fantastické časy, nyní se však znovu těším na souboje o vítězství se svými starými přáteli z BMW Motorsport. S tímto přístupem přijímám výzvu DTM. Jsem si samozřejmě vědom toho, že se v několika oblastech budu muset přizpůsobit.
Ne všichni bývalí piloti F1 se v DTM ihned chytli. Přesně to však vnímám jako svou motivaci. Poté, co loni vyhráli tak působivým stylem titul, není pochyb o tom, že BMS M3 DTM má vše potřebné k tomu, aby mohl v roce 2013 závodit znovu na čele," dodává Glock.
Na fotogalerii z testů ve Valencii se podívejte zde.
Tip: Podívejte se na fotogalerii přibližující kariéru Tima Glocka ve Formuli 1.
Autor: Petr Hlawiczka
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.