Timo Glock je zpět v BMW, za které bude v letošní sezóně závodit v německém seriálu DTM. Dnes to oficiálně potvrdili zástupci týmu.
"Jsme rádi, že máme Tima Glocka zpět v BMW Motorsportu," uvádí v prohlášení ředitel Jens Marquardt. "Během své kariéry díky svým jízdním schopnostem a otevřenému přístupu při více příležitostech prokázal, jak je pro kterýkoliv tým cenný."
"Prohlášení je potěšující díky faktu, že se nyní vrací k rodině BMW po šesti letech, co ji jakožto testovací jezdec BMW Sauberu F1 opustil. Věřím, že Timovi to nebude vůbec trvat, aby se v DTM našel, a poskytoval fanouškům mnoho potěšení," dodává ředitel BMW Motorsport.
Timo má radost z nového angažmá poté, co musel z finančních důvodů opustit tým F1 tým Marussie: "Je to pro mě velmi vzrušující po všech těch letech řídit znovu BMW - a v tak špičkové závodní sérii, jako je DTM."
Timo Glock se stává osmým jezdcem BMW
"V F1 jsem prožil fantastické časy, nyní se však znovu těším na souboje o vítězství se svými starými přáteli z BMW Motorsport. S tímto přístupem přijímám výzvu DTM. Jsem si samozřejmě vědom toho, že se v několika oblastech budu muset přizpůsobit.
Ne všichni bývalí piloti F1 se v DTM ihned chytli. Přesně to však vnímám jako svou motivaci. Poté, co loni vyhráli tak působivým stylem titul, není pochyb o tom, že BMS M3 DTM má vše potřebné k tomu, aby mohl v roce 2013 závodit znovu na čele," dodává Glock.
Na fotogalerii z testů ve Valencii se podívejte zde.
Tip: Podívejte se na fotogalerii přibližující kariéru Tima Glocka ve Formuli 1.
Autor: Petr Hlawiczka
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?