Timo Glock je zpět v BMW, za které bude v letošní sezóně závodit v německém seriálu DTM. Dnes to oficiálně potvrdili zástupci týmu.
"Jsme rádi, že máme Tima Glocka zpět v BMW Motorsportu," uvádí v prohlášení ředitel Jens Marquardt. "Během své kariéry díky svým jízdním schopnostem a otevřenému přístupu při více příležitostech prokázal, jak je pro kterýkoliv tým cenný."
"Prohlášení je potěšující díky faktu, že se nyní vrací k rodině BMW po šesti letech, co ji jakožto testovací jezdec BMW Sauberu F1 opustil. Věřím, že Timovi to nebude vůbec trvat, aby se v DTM našel, a poskytoval fanouškům mnoho potěšení," dodává ředitel BMW Motorsport.
Timo má radost z nového angažmá poté, co musel z finančních důvodů opustit tým F1 tým Marussie: "Je to pro mě velmi vzrušující po všech těch letech řídit znovu BMW - a v tak špičkové závodní sérii, jako je DTM."
Timo Glock se stává osmým jezdcem BMW
"V F1 jsem prožil fantastické časy, nyní se však znovu těším na souboje o vítězství se svými starými přáteli z BMW Motorsport. S tímto přístupem přijímám výzvu DTM. Jsem si samozřejmě vědom toho, že se v několika oblastech budu muset přizpůsobit.
Ne všichni bývalí piloti F1 se v DTM ihned chytli. Přesně to však vnímám jako svou motivaci. Poté, co loni vyhráli tak působivým stylem titul, není pochyb o tom, že BMS M3 DTM má vše potřebné k tomu, aby mohl v roce 2013 závodit znovu na čele," dodává Glock.
Na fotogalerii z testů ve Valencii se podívejte zde.
Tip: Podívejte se na fotogalerii přibližující kariéru Tima Glocka ve Formuli 1.
Autor: Petr Hlawiczka
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.