Timo Glock má za sebou první kola s BMW M3 DTM. Na pro něj neznámý vůz si rychle zvykl. Německý jezdec jezdil ve Valencii včera a dnes.
"Když jste toho najezdili s vozem F1 tolik jako já a pak přesedli do DTM, tak je to příjemná změna. Musím říct, že BMW a samotný vůz mi přechod ulehčily. Ovládání auta se dá lehce pochopit a hned jsem se cítil dobře. Svoje první kroky v motorsportu jsem dělal s BMW a teď se opět cítím jako doma - některé lidi, kteří jsou zde, znám ještě z minulých let," říká Timo Glock, který v roce 2007 působil v roli testovacího jezdce BMW Sauberu v F1.
Po prvním dni testu by chtěl bývalý pilot týmu Marussia v BMW M3 DTM strávit více času: "Prokázal jsem svoje schopnosti, teď musím doufat, že jsem se osvědčil. Jízda s vozem BMW mě moc bavila. Samozřejmě ale vím, že to chce nějaký čas, než naleznu ten optimální pocit, abych mohl jezdit s M3 na limitu."
Glock jako testovací jezdec BMW
"To bude trvat ještě pár kol. Ale jak už jsem řekl, s prvním testovacím dnem jsem spokojen," zakončil Němec. Jeho testování si všimla i konkurence, konkrétně se k jeho jménu vyjádřil Mattias Ekström: "Timo je velkým a známým Němcem. Myslím, že jeho přítomnost by DTM mohla hodně pomoci."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.