Timo Glock má za sebou první kola s BMW M3 DTM. Na pro něj neznámý vůz si rychle zvykl. Německý jezdec jezdil ve Valencii včera a dnes.
"Když jste toho najezdili s vozem F1 tolik jako já a pak přesedli do DTM, tak je to příjemná změna. Musím říct, že BMW a samotný vůz mi přechod ulehčily. Ovládání auta se dá lehce pochopit a hned jsem se cítil dobře. Svoje první kroky v motorsportu jsem dělal s BMW a teď se opět cítím jako doma - některé lidi, kteří jsou zde, znám ještě z minulých let," říká Timo Glock, který v roce 2007 působil v roli testovacího jezdce BMW Sauberu v F1.
Po prvním dni testu by chtěl bývalý pilot týmu Marussia v BMW M3 DTM strávit více času: "Prokázal jsem svoje schopnosti, teď musím doufat, že jsem se osvědčil. Jízda s vozem BMW mě moc bavila. Samozřejmě ale vím, že to chce nějaký čas, než naleznu ten optimální pocit, abych mohl jezdit s M3 na limitu."
Glock jako testovací jezdec BMW
"To bude trvat ještě pár kol. Ale jak už jsem řekl, s prvním testovacím dnem jsem spokojen," zakončil Němec. Jeho testování si všimla i konkurence, konkrétně se k jeho jménu vyjádřil Mattias Ekström: "Timo je velkým a známým Němcem. Myslím, že jeho přítomnost by DTM mohla hodně pomoci."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?