Timo Glock má za sebou první kola s BMW M3 DTM. Na pro něj neznámý vůz si rychle zvykl. Německý jezdec jezdil ve Valencii včera a dnes.
"Když jste toho najezdili s vozem F1 tolik jako já a pak přesedli do DTM, tak je to příjemná změna. Musím říct, že BMW a samotný vůz mi přechod ulehčily. Ovládání auta se dá lehce pochopit a hned jsem se cítil dobře. Svoje první kroky v motorsportu jsem dělal s BMW a teď se opět cítím jako doma - některé lidi, kteří jsou zde, znám ještě z minulých let," říká Timo Glock, který v roce 2007 působil v roli testovacího jezdce BMW Sauberu v F1.
Po prvním dni testu by chtěl bývalý pilot týmu Marussia v BMW M3 DTM strávit více času: "Prokázal jsem svoje schopnosti, teď musím doufat, že jsem se osvědčil. Jízda s vozem BMW mě moc bavila. Samozřejmě ale vím, že to chce nějaký čas, než naleznu ten optimální pocit, abych mohl jezdit s M3 na limitu."
Glock jako testovací jezdec BMW
"To bude trvat ještě pár kol. Ale jak už jsem řekl, s prvním testovacím dnem jsem spokojen," zakončil Němec. Jeho testování si všimla i konkurence, konkrétně se k jeho jménu vyjádřil Mattias Ekström: "Timo je velkým a známým Němcem. Myslím, že jeho přítomnost by DTM mohla hodně pomoci."
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.