Toto Wolff, nový šéf Mercedesu pro motorsport, se stroze dotkl v telekonferenci s novináři sezony 2013 v DTM. Uvidíme pouze 6 C-Klasse Coupé na startu?
Zatím víme pouze to, že BMW i Audi nasadí v sezoně 2013 po 8 vozech. Ale co bude s Mercedesem? Stále hlasitěji se spekuluje o možnosti, že stuttgartští nasadí jen 6 vozů. "V našich úvahách už jsme se posunuli, ale stále není nic jistého," řekl stroze Toto Wolff v telekonferenci s novináři.
Také jezdecká otázka Mercedesu zůstává zahalena tajemstvím. Jasnou jedničkou týmu bude i v sezoně 2013 Gary Paffett, i nadále uvidíme mladíky Roberta Meriho a Roberta Wickense. S největší pravděpodobností bude pokračovat také Christian Vietoris. Ať už by Mercedes nasadil 6 nebo klasicky 8 vozů, tak má pořád dost volného místa.
Zajímavostí je i fakt, že se této značce podařilo získat nového partnera pro svoje aktivity v DTM - společnost Euronics. Jeden z Mercedesů bude v letošní sezoně oděn do modro-žluté barevné kombinace této společnosti. "DTM je skvělou platformou, která poskytuje společnosti Euronics příležitost dostat se blíže motoristickým fanouškům. Mercedes platí za velmi inovativní společnost s prvotřídní technologií. Právě tyto vlastnosti pomohly značce v globálním úspěchu. Proto jsme se rozhodli podpořit jejich program v DTM jako sponzoři," říká Benedict Kober, mluvčí Euronics Deutschland.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.