BMW bude v letošní sezoně obhajovat titul v DTM, proto chce být maximálně připraveno. Novým testovacím jezdcem mnichovské značky se stává Maxim Martin.
Novým jezdcem BMW se stává také Maxim Martin. 26letý jezdec je novým testovacím a vývojovým jezdcem značky, tuto roli přebírá po Marcu Wittmannovi, který postoupil na pozici závodního jezdce. Martin bude mimo roli testovacího jezdce jezdit také v ALMS pro BMW Team RLL.
"Velmi nás těší, že můžeme uvítat Maxima v našem týmu. Tuto smlouvu si vysloužil svými velkorysými výkony v sezoně 2012," říká šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt.
Martin v roce 2012 obsadil druhé místo v Blanc Pain Endurance Series a úspěchy sbíral také v ADAC GT Masters. Letos bude přítomný na všech podnicích DTM a v ALMS bude jezdit s BMW Z4 GTE.
Martina jsme viděli i v Brně s Fordem GT
"Jsem velmi šťastný a myslím, že je skvělé pokračovat v mé kariéře v motorsportu s BMW. Mám možnost poznat tým DTM a sbírat zkušenosti. Navíc budu jezdit za BMW RLL, což je pro mě velká výzva. Už se na závody opravdu těším. BMW mě podporovalo i v průběhu mé dosavadní kariéry," říká jezdec.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?