BMW bude v letošní sezoně obhajovat titul v DTM, proto chce být maximálně připraveno. Novým testovacím jezdcem mnichovské značky se stává Maxim Martin.
Novým jezdcem BMW se stává také Maxim Martin. 26letý jezdec je novým testovacím a vývojovým jezdcem značky, tuto roli přebírá po Marcu Wittmannovi, který postoupil na pozici závodního jezdce. Martin bude mimo roli testovacího jezdce jezdit také v ALMS pro BMW Team RLL.
"Velmi nás těší, že můžeme uvítat Maxima v našem týmu. Tuto smlouvu si vysloužil svými velkorysými výkony v sezoně 2012," říká šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt.
Martin v roce 2012 obsadil druhé místo v Blanc Pain Endurance Series a úspěchy sbíral také v ADAC GT Masters. Letos bude přítomný na všech podnicích DTM a v ALMS bude jezdit s BMW Z4 GTE.
Martina jsme viděli i v Brně s Fordem GT
"Jsem velmi šťastný a myslím, že je skvělé pokračovat v mé kariéře v motorsportu s BMW. Mám možnost poznat tým DTM a sbírat zkušenosti. Navíc budu jezdit za BMW RLL, což je pro mě velká výzva. Už se na závody opravdu těším. BMW mě podporovalo i v průběhu mé dosavadní kariéry," říká jezdec.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?