Cesty Tima Glocka a Marussie se včera oficiálně rozešly, proto si třicetiletý Němec hledá nové angažmá. Nejblíže má do DTM, s vozem týmu BMW si v rámci testu zajezdí ve Valencii.
Informaci potvrdil Jens Marquardt, ředitel motorsportu BMW, který již s Glockem spolupracoval během jeho let u Toyoty.
"Je nám potěšením Timovi nabídnout možnost projet se s BMW M3 DTM tento týden ve Valencii," řekl ani ne 24 hodin poté, co byl oficiálně potvrzen Glockův konec u Marussie.
"Během svých let v F1 Timo prokázal, že je dobrým pilotem. Nyní se v určitém smyslu vrací ke svým kořenům, tedy k BMW Motorsport."
Glock, který se dosud soustředil především na jednomístné vozy, začal svojí kariéru v sérii Formule BMW v Německu. "Pamatuji si na časy strávené s BMW Motorsport a možnost testovat BMW M3 DTM je opravdu vzrušující. Jsem rád, že ve Valencii uvidím pár známých tváří, které znám z předchozího působení u BMW."
Timo Glock s monopostem Marussia MR01 v Abu Dhabi
Mnichovská automobilka do letošního ročníku DTM nasadí osm vozů, rozdělených do stájí Schnitzer, RBM, RMK a nově také EMTEK. Sedm jezdů je již potvrzeno, osmým by mohl být právě Glock.
Autor: Pavel Šašek
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.