Cesty Tima Glocka a Marussie se včera oficiálně rozešly, proto si třicetiletý Němec hledá nové angažmá. Nejblíže má do DTM, s vozem týmu BMW si v rámci testu zajezdí ve Valencii.
Informaci potvrdil Jens Marquardt, ředitel motorsportu BMW, který již s Glockem spolupracoval během jeho let u Toyoty.
"Je nám potěšením Timovi nabídnout možnost projet se s BMW M3 DTM tento týden ve Valencii," řekl ani ne 24 hodin poté, co byl oficiálně potvrzen Glockův konec u Marussie.
"Během svých let v F1 Timo prokázal, že je dobrým pilotem. Nyní se v určitém smyslu vrací ke svým kořenům, tedy k BMW Motorsport."
Glock, který se dosud soustředil především na jednomístné vozy, začal svojí kariéru v sérii Formule BMW v Německu. "Pamatuji si na časy strávené s BMW Motorsport a možnost testovat BMW M3 DTM je opravdu vzrušující. Jsem rád, že ve Valencii uvidím pár známých tváří, které znám z předchozího působení u BMW."
Timo Glock s monopostem Marussia MR01 v Abu Dhabi
Mnichovská automobilka do letošního ročníku DTM nasadí osm vozů, rozdělených do stájí Schnitzer, RBM, RMK a nově také EMTEK. Sedm jezdů je již potvrzeno, osmým by mohl být právě Glock.
Autor: Pavel Šašek
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.