Cesty Tima Glocka a Marussie se včera oficiálně rozešly, proto si třicetiletý Němec hledá nové angažmá. Nejblíže má do DTM, s vozem týmu BMW si v rámci testu zajezdí ve Valencii.
Informaci potvrdil Jens Marquardt, ředitel motorsportu BMW, který již s Glockem spolupracoval během jeho let u Toyoty.
"Je nám potěšením Timovi nabídnout možnost projet se s BMW M3 DTM tento týden ve Valencii," řekl ani ne 24 hodin poté, co byl oficiálně potvrzen Glockův konec u Marussie.
"Během svých let v F1 Timo prokázal, že je dobrým pilotem. Nyní se v určitém smyslu vrací ke svým kořenům, tedy k BMW Motorsport."
Glock, který se dosud soustředil především na jednomístné vozy, začal svojí kariéru v sérii Formule BMW v Německu. "Pamatuji si na časy strávené s BMW Motorsport a možnost testovat BMW M3 DTM je opravdu vzrušující. Jsem rád, že ve Valencii uvidím pár známých tváří, které znám z předchozího působení u BMW."
Timo Glock s monopostem Marussia MR01 v Abu Dhabi
Mnichovská automobilka do letošního ročníku DTM nasadí osm vozů, rozdělených do stájí Schnitzer, RBM, RMK a nově také EMTEK. Sedm jezdů je již potvrzeno, osmým by mohl být právě Glock.
Autor: Pavel Šašek
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?