Gary Paffet zatím stále nedokázal strávit ztrátu titulu v roce 2012, o který ho připravil Bruno Spengler. Podle vlastních slov byl ale uplynulý ročník jeho nejlepším v DTM v dosavadní kariéře.
Gary Paffett držel první pozici v celkovém hodnocení po 9 z 10 závodů, až po tom posledním ho přeskočil Spengler. Brit ve službách Mercedesu ztratil vedení v šampionátu zrovna v ten nejdůležitější moment roku a tak titul získal jeho bývalý kolega v současnosti v barvách BMW. Gary tak již počtvrté získal druhé místo. V průběhu sezony přitom byl před Spenglerem i o 40 bodů!
O to více mrzí Paffetta ztráta titulu. Mistr DTM z roku 2005 považuje sezonu 2012 za svoji nejlepší v DTM: "Bylo to velmi frustrující. Už několikrát jsem byl druhý, ale to se nedá s loňským rokem srovnat. Vždyť jsem byl po celou sezonu tím, kdo byl na čele!"
"Vedl jsem od úvodního závodu na Hockenheimu po start posledního závodu na Hockenheimu. Měl jsem náskok 3 bodů na Bruna, jenže na startu mě předjel a už byl pryč. On vyhrál a já jsem ztratil titul." Ani 6 podiových umístění v deseti závodech na nováčka BMW nestačilo.
Rok 2005 a Garyho zatím jediný titul v DTM
Druhou příčku obsadila hvězda Mercedesu již v letech 2004, 2009 a 2010. Podle Paffetta měl v loňském roce získat svůj druhý titul: "Pokud se týče výkonnosti, tak to byl můj nelepší ročník. Byl dokonce lepší než rok 2005, kdy jsem vyhrátl titul. Ve voze jsem se cítil opravdu dobře a je škoda, že jsme o titul přišli. Zasloužili bychom si ho." Rok 2013 tak představuje pro Paffetta další možnost na zisk svého druhého titulu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?