Miguel Molina již nebude v nové sezoně nastupovat v DTM v jednom z kokpitů vozů Audi A5 DTM. Také Rahel Frey s největší pravděpodobností nezíská v kádru Audi místo.
Rozhodnutí ohledně jezdeckého obsazení Audi v sezoně 2013 již padlo. Veřejnosti je zatím známo jen 7 jmen, nicméně víme, že Audi již nepočítá se službami Miguela Moliny. "Miguel opustí tým. Jsem přesvědčen, že pro něj existují i jiné možnosti, aby mohl pokračovat ve své kariéře v motorsportu. Pokusíme se mu pomoci. Miguel zažil velmi dobrou sezonu 2011, bohužel v roce 2012 už toto spojení moc dobře nefungovalo," potvrdil španělův odchod Dr Wolfgang Ullrich.
Molina si letos již vyzkoušel rally, ale podle zpráv serveru motorsport-magazin.com s kariérou v rally nepočítá: "Ne, jsem moc mladý a navíc je to kompletně odlišný svět. Mojí prací a prioritou je DTM," odpověděl 23letý mladík na otázku, zda-li by zamířil do rally. Miguel jezdil za tým Phoenix.
Miguel zažil silnou nováčkovsou sezonu v roce 2010, povedený rok 2011, ale nepovedená sezona 2012 mu "zlomila vaz"
Vedle Moliny si také pravděpodobně kokpit neudrží ani Rahel Frey. O této Švýcarce se ale spekuluje, že bude pokračovat s Audi - konkrétně budou v jejím programu starty s Audi GT3. Také Mercedes již příští rok nebude nasazovat Susie Wollf, a tak bychom se mohli dočkat pouze mužškého jezdeckého pole.
Kdo by tedy mohl zaplnit 8. místo v týmu značky? Nejčastěji se spekuluje, alespoň v německých médiích, o Jamesu Rossiterovi a Nicu Müllerovi, kteří oba nedávno pro Audi testovali.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?