Miguel Molina již nebude v nové sezoně nastupovat v DTM v jednom z kokpitů vozů Audi A5 DTM. Také Rahel Frey s největší pravděpodobností nezíská v kádru Audi místo.
Rozhodnutí ohledně jezdeckého obsazení Audi v sezoně 2013 již padlo. Veřejnosti je zatím známo jen 7 jmen, nicméně víme, že Audi již nepočítá se službami Miguela Moliny. "Miguel opustí tým. Jsem přesvědčen, že pro něj existují i jiné možnosti, aby mohl pokračovat ve své kariéře v motorsportu. Pokusíme se mu pomoci. Miguel zažil velmi dobrou sezonu 2011, bohužel v roce 2012 už toto spojení moc dobře nefungovalo," potvrdil španělův odchod Dr Wolfgang Ullrich.
Molina si letos již vyzkoušel rally, ale podle zpráv serveru motorsport-magazin.com s kariérou v rally nepočítá: "Ne, jsem moc mladý a navíc je to kompletně odlišný svět. Mojí prací a prioritou je DTM," odpověděl 23letý mladík na otázku, zda-li by zamířil do rally. Miguel jezdil za tým Phoenix.
Miguel zažil silnou nováčkovsou sezonu v roce 2010, povedený rok 2011, ale nepovedená sezona 2012 mu "zlomila vaz"
Vedle Moliny si také pravděpodobně kokpit neudrží ani Rahel Frey. O této Švýcarce se ale spekuluje, že bude pokračovat s Audi - konkrétně budou v jejím programu starty s Audi GT3. Také Mercedes již příští rok nebude nasazovat Susie Wollf, a tak bychom se mohli dočkat pouze mužškého jezdeckého pole.
Kdo by tedy mohl zaplnit 8. místo v týmu značky? Nejčastěji se spekuluje, alespoň v německých médiích, o Jamesu Rossiterovi a Nicu Müllerovi, kteří oba nedávno pro Audi testovali.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?