Miguel Molina již nebude v nové sezoně nastupovat v DTM v jednom z kokpitů vozů Audi A5 DTM. Také Rahel Frey s největší pravděpodobností nezíská v kádru Audi místo.
Rozhodnutí ohledně jezdeckého obsazení Audi v sezoně 2013 již padlo. Veřejnosti je zatím známo jen 7 jmen, nicméně víme, že Audi již nepočítá se službami Miguela Moliny. "Miguel opustí tým. Jsem přesvědčen, že pro něj existují i jiné možnosti, aby mohl pokračovat ve své kariéře v motorsportu. Pokusíme se mu pomoci. Miguel zažil velmi dobrou sezonu 2011, bohužel v roce 2012 už toto spojení moc dobře nefungovalo," potvrdil španělův odchod Dr Wolfgang Ullrich.
Molina si letos již vyzkoušel rally, ale podle zpráv serveru motorsport-magazin.com s kariérou v rally nepočítá: "Ne, jsem moc mladý a navíc je to kompletně odlišný svět. Mojí prací a prioritou je DTM," odpověděl 23letý mladík na otázku, zda-li by zamířil do rally. Miguel jezdil za tým Phoenix.
Miguel zažil silnou nováčkovsou sezonu v roce 2010, povedený rok 2011, ale nepovedená sezona 2012 mu "zlomila vaz"
Vedle Moliny si také pravděpodobně kokpit neudrží ani Rahel Frey. O této Švýcarce se ale spekuluje, že bude pokračovat s Audi - konkrétně budou v jejím programu starty s Audi GT3. Také Mercedes již příští rok nebude nasazovat Susie Wollf, a tak bychom se mohli dočkat pouze mužškého jezdeckého pole.
Kdo by tedy mohl zaplnit 8. místo v týmu značky? Nejčastěji se spekuluje, alespoň v německých médiích, o Jamesu Rossiterovi a Nicu Müllerovi, kteří oba nedávno pro Audi testovali.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.