Miguel Molina již nebude v nové sezoně nastupovat v DTM v jednom z kokpitů vozů Audi A5 DTM. Také Rahel Frey s největší pravděpodobností nezíská v kádru Audi místo.
Rozhodnutí ohledně jezdeckého obsazení Audi v sezoně 2013 již padlo. Veřejnosti je zatím známo jen 7 jmen, nicméně víme, že Audi již nepočítá se službami Miguela Moliny. "Miguel opustí tým. Jsem přesvědčen, že pro něj existují i jiné možnosti, aby mohl pokračovat ve své kariéře v motorsportu. Pokusíme se mu pomoci. Miguel zažil velmi dobrou sezonu 2011, bohužel v roce 2012 už toto spojení moc dobře nefungovalo," potvrdil španělův odchod Dr Wolfgang Ullrich.
Molina si letos již vyzkoušel rally, ale podle zpráv serveru motorsport-magazin.com s kariérou v rally nepočítá: "Ne, jsem moc mladý a navíc je to kompletně odlišný svět. Mojí prací a prioritou je DTM," odpověděl 23letý mladík na otázku, zda-li by zamířil do rally. Miguel jezdil za tým Phoenix.
Miguel zažil silnou nováčkovsou sezonu v roce 2010, povedený rok 2011, ale nepovedená sezona 2012 mu "zlomila vaz"
Vedle Moliny si také pravděpodobně kokpit neudrží ani Rahel Frey. O této Švýcarce se ale spekuluje, že bude pokračovat s Audi - konkrétně budou v jejím programu starty s Audi GT3. Také Mercedes již příští rok nebude nasazovat Susie Wollf, a tak bychom se mohli dočkat pouze mužškého jezdeckého pole.
Kdo by tedy mohl zaplnit 8. místo v týmu značky? Nejčastěji se spekuluje, alespoň v německých médiích, o Jamesu Rossiterovi a Nicu Müllerovi, kteří oba nedávno pro Audi testovali.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?