Miguel Molina již nebude v nové sezoně nastupovat v DTM v jednom z kokpitů vozů Audi A5 DTM. Také Rahel Frey s největší pravděpodobností nezíská v kádru Audi místo.
Rozhodnutí ohledně jezdeckého obsazení Audi v sezoně 2013 již padlo. Veřejnosti je zatím známo jen 7 jmen, nicméně víme, že Audi již nepočítá se službami Miguela Moliny. "Miguel opustí tým. Jsem přesvědčen, že pro něj existují i jiné možnosti, aby mohl pokračovat ve své kariéře v motorsportu. Pokusíme se mu pomoci. Miguel zažil velmi dobrou sezonu 2011, bohužel v roce 2012 už toto spojení moc dobře nefungovalo," potvrdil španělův odchod Dr Wolfgang Ullrich.
Molina si letos již vyzkoušel rally, ale podle zpráv serveru motorsport-magazin.com s kariérou v rally nepočítá: "Ne, jsem moc mladý a navíc je to kompletně odlišný svět. Mojí prací a prioritou je DTM," odpověděl 23letý mladík na otázku, zda-li by zamířil do rally. Miguel jezdil za tým Phoenix.
Miguel zažil silnou nováčkovsou sezonu v roce 2010, povedený rok 2011, ale nepovedená sezona 2012 mu "zlomila vaz"
Vedle Moliny si také pravděpodobně kokpit neudrží ani Rahel Frey. O této Švýcarce se ale spekuluje, že bude pokračovat s Audi - konkrétně budou v jejím programu starty s Audi GT3. Také Mercedes již příští rok nebude nasazovat Susie Wollf, a tak bychom se mohli dočkat pouze mužškého jezdeckého pole.
Kdo by tedy mohl zaplnit 8. místo v týmu značky? Nejčastěji se spekuluje, alespoň v německých médiích, o Jamesu Rossiterovi a Nicu Müllerovi, kteří oba nedávno pro Audi testovali.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?