Audi potvrdilo 7 jezdců, kteří ji budou reperezentovat v DTM i v príštím roce. To ale také znamená, že ještě zbývá jedno volné místo. Nováčkem v týmu čtyř kruhů je Jamie Green.
V sezoně 2013 pokračuje platnost stávajících pravidel. Proto se u Audi koncentrují před startem sezony na Hockenheimu (5. května) na to, aby dostali z A5 její plný potenciál. "Musíme přiznat, že v roce 2012 jsme byli poraženi. V DTM jde o desetinky sekundy, ty musíme z A5 DTM ještě dostat," připouští neuspokojivé výkony Dr. Wolfgang Ullrich, šéf Audi pro motorsport.
V nové sezoně by měl pomoci i posilněný kádr Audi. Díky smlouvě s Jamiem Greenem Audi získává velmi zkušeného a rychlého jezdce. "Společně s našimi stávajícími jezdci bychom se měli stát ještě silnějším týmem."
Tým Audi udržel v DTM Edoarda Mortaru
V týmu, i přes četné spekulace, které se po skončení sezony začaly objevovat, zůstávají oba dvojnásobní mistři DTM - Mattias Ekström a Timo Scheider. Dále v Audi uvidíme vítěze Race Of Champions, Felipeho Albuquerqua, vítěze Le Mans Mika Rockenfellera, mladíka Adriana Tambaye a vítěze dvou závodů sezony 2012 Edoarda Mortaru. Ingolstadtská značka se naopak loučí s Miguelem Molinou a otazník je nad Rahel Frey.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?