Audi potvrdilo 7 jezdců, kteří ji budou reperezentovat v DTM i v príštím roce. To ale také znamená, že ještě zbývá jedno volné místo. Nováčkem v týmu čtyř kruhů je Jamie Green.
V sezoně 2013 pokračuje platnost stávajících pravidel. Proto se u Audi koncentrují před startem sezony na Hockenheimu (5. května) na to, aby dostali z A5 její plný potenciál. "Musíme přiznat, že v roce 2012 jsme byli poraženi. V DTM jde o desetinky sekundy, ty musíme z A5 DTM ještě dostat," připouští neuspokojivé výkony Dr. Wolfgang Ullrich, šéf Audi pro motorsport.
V nové sezoně by měl pomoci i posilněný kádr Audi. Díky smlouvě s Jamiem Greenem Audi získává velmi zkušeného a rychlého jezdce. "Společně s našimi stávajícími jezdci bychom se měli stát ještě silnějším týmem."
Tým Audi udržel v DTM Edoarda Mortaru
V týmu, i přes četné spekulace, které se po skončení sezony začaly objevovat, zůstávají oba dvojnásobní mistři DTM - Mattias Ekström a Timo Scheider. Dále v Audi uvidíme vítěze Race Of Champions, Felipeho Albuquerqua, vítěze Le Mans Mika Rockenfellera, mladíka Adriana Tambaye a vítěze dvou závodů sezony 2012 Edoarda Mortaru. Ingolstadtská značka se naopak loučí s Miguelem Molinou a otazník je nad Rahel Frey.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?