Audi potvrdilo 7 jezdců, kteří ji budou reperezentovat v DTM i v príštím roce. To ale také znamená, že ještě zbývá jedno volné místo. Nováčkem v týmu čtyř kruhů je Jamie Green.
V sezoně 2013 pokračuje platnost stávajících pravidel. Proto se u Audi koncentrují před startem sezony na Hockenheimu (5. května) na to, aby dostali z A5 její plný potenciál. "Musíme přiznat, že v roce 2012 jsme byli poraženi. V DTM jde o desetinky sekundy, ty musíme z A5 DTM ještě dostat," připouští neuspokojivé výkony Dr. Wolfgang Ullrich, šéf Audi pro motorsport.
V nové sezoně by měl pomoci i posilněný kádr Audi. Díky smlouvě s Jamiem Greenem Audi získává velmi zkušeného a rychlého jezdce. "Společně s našimi stávajícími jezdci bychom se měli stát ještě silnějším týmem."
Tým Audi udržel v DTM Edoarda Mortaru
V týmu, i přes četné spekulace, které se po skončení sezony začaly objevovat, zůstávají oba dvojnásobní mistři DTM - Mattias Ekström a Timo Scheider. Dále v Audi uvidíme vítěze Race Of Champions, Felipeho Albuquerqua, vítěze Le Mans Mika Rockenfellera, mladíka Adriana Tambaye a vítěze dvou závodů sezony 2012 Edoarda Mortaru. Ingolstadtská značka se naopak loučí s Miguelem Molinou a otazník je nad Rahel Frey.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.