Audi dává šanci mladíkům, jako každý rok po konci sezony dostali i letos ve španělském Monteblancu nadějní jezdci Audi šanci svést se ve voze DTM.
Této akce se navíc zúčastnili i dva tovární jezdci Audi v DTM, Miguel Molina a Felipe Albuqerque. Ti se do Španělska vydali jako poradci a učitelé svých mladších kolegů. Test jezdci dostali jako odměnu za předvedené výkony v letošní sezoně ve Formuli 3 Euroserii - Britové Tom Blomqvist a William Buller a Španěl Carlos Sainz jr. (syn rallyové legendy, momentálně vývojového jezce VW a několikanásobného účastníka a vítěze Rally Dakar, Carlose Sainze).
Kromě těchto tří dostali šanci svést se s Audi A4 DTM i další talenti - James Rossitter (Brit), Nico Müller (Švýcar), Miki Monras (Španěl), Andrea Sonvico (Ital) a Johan Kristoffersson (Švéd).
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.