Co bude dělat v příštím roce jeden z nějvětších talentů, který v DTM momentálně působí - Edoardo Mortara? Ital si chce dát chvíli čas na rozmyšlenou, o Formuli 1 ale neuvažuje.
Poslední závod sezony DTM na Hockenheimringu dokončil Edoardo Mortara jako 6., to bylo nejlépe postavené Audi. V tabulce sezony zaostal o pouhé 3 body za Mikem Rockenfellerem, který byl celkově na 4. pozici. "Musíme vzpomínat na dobré věci jako byly závody ve Speilbergu a nebo na Zandvoortu," hodnotí sezonu Ital.
25letý mladík pokračuje: "Myslím, že naše výkonnost bohužel nebyla dostatečně konstantní. Měli jsme jak velmi dobré závodní víkendy, tak i velmi špatné." Týmový kolega z týmu Rosberg, Filipe Albuquerque, bodoval v 7 z 10 závodů, jenže ani jednou se nejednalo o přední umístění.
Vloni v DTM jako nováček zaujal, letos býl téměr nejlepším jezdcem Audi (hodnoceno podle bodů)...
Po závodu na Hockenheimu prohlásil: "Je to těžké, nebyli jsme dostatečně rychlí." Znamená to, že pro jezdce bydlícícho v Ženevě již Audi není tou správnou značkou na boj o titul? "S rozhodnutím o budoucí sezoně musíme ještě počkat. Rozhodně to byla dobrá sezona a o Audi nemohu říci nic negativního. Uvidíme, co se změní v pravidlech."
Nečeká třeba Edoardo na nějakou (byť třeba testovací) nabídku z nějvyšší třídy motorsportu - Formule 1? Podle spekulací by mohl mít zájem Williams. V GP2 v roce 2009 absolvoval celou sezonu, jeden závod vyhrál: "O Formuli 1 momentálně nepřemýšlím. Momentálně je pro mě důležité DTM."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?