Co bude dělat v příštím roce jeden z nějvětších talentů, který v DTM momentálně působí - Edoardo Mortara? Ital si chce dát chvíli čas na rozmyšlenou, o Formuli 1 ale neuvažuje.
Poslední závod sezony DTM na Hockenheimringu dokončil Edoardo Mortara jako 6., to bylo nejlépe postavené Audi. V tabulce sezony zaostal o pouhé 3 body za Mikem Rockenfellerem, který byl celkově na 4. pozici. "Musíme vzpomínat na dobré věci jako byly závody ve Speilbergu a nebo na Zandvoortu," hodnotí sezonu Ital.
25letý mladík pokračuje: "Myslím, že naše výkonnost bohužel nebyla dostatečně konstantní. Měli jsme jak velmi dobré závodní víkendy, tak i velmi špatné." Týmový kolega z týmu Rosberg, Filipe Albuquerque, bodoval v 7 z 10 závodů, jenže ani jednou se nejednalo o přední umístění.
Vloni v DTM jako nováček zaujal, letos býl téměr nejlepším jezdcem Audi (hodnoceno podle bodů)...
Po závodu na Hockenheimu prohlásil: "Je to těžké, nebyli jsme dostatečně rychlí." Znamená to, že pro jezdce bydlícícho v Ženevě již Audi není tou správnou značkou na boj o titul? "S rozhodnutím o budoucí sezoně musíme ještě počkat. Rozhodně to byla dobrá sezona a o Audi nemohu říci nic negativního. Uvidíme, co se změní v pravidlech."
Nečeká třeba Edoardo na nějakou (byť třeba testovací) nabídku z nějvyšší třídy motorsportu - Formule 1? Podle spekulací by mohl mít zájem Williams. V GP2 v roce 2009 absolvoval celou sezonu, jeden závod vyhrál: "O Formuli 1 momentálně nepřemýšlím. Momentálně je pro mě důležité DTM."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.