Co bude dělat v příštím roce jeden z nějvětších talentů, který v DTM momentálně působí - Edoardo Mortara? Ital si chce dát chvíli čas na rozmyšlenou, o Formuli 1 ale neuvažuje.
Poslední závod sezony DTM na Hockenheimringu dokončil Edoardo Mortara jako 6., to bylo nejlépe postavené Audi. V tabulce sezony zaostal o pouhé 3 body za Mikem Rockenfellerem, který byl celkově na 4. pozici. "Musíme vzpomínat na dobré věci jako byly závody ve Speilbergu a nebo na Zandvoortu," hodnotí sezonu Ital.
25letý mladík pokračuje: "Myslím, že naše výkonnost bohužel nebyla dostatečně konstantní. Měli jsme jak velmi dobré závodní víkendy, tak i velmi špatné." Týmový kolega z týmu Rosberg, Filipe Albuquerque, bodoval v 7 z 10 závodů, jenže ani jednou se nejednalo o přední umístění.
Vloni v DTM jako nováček zaujal, letos býl téměr nejlepším jezdcem Audi (hodnoceno podle bodů)...
Po závodu na Hockenheimu prohlásil: "Je to těžké, nebyli jsme dostatečně rychlí." Znamená to, že pro jezdce bydlícícho v Ženevě již Audi není tou správnou značkou na boj o titul? "S rozhodnutím o budoucí sezoně musíme ještě počkat. Rozhodně to byla dobrá sezona a o Audi nemohu říci nic negativního. Uvidíme, co se změní v pravidlech."
Nečeká třeba Edoardo na nějakou (byť třeba testovací) nabídku z nějvyšší třídy motorsportu - Formule 1? Podle spekulací by mohl mít zájem Williams. V GP2 v roce 2009 absolvoval celou sezonu, jeden závod vyhrál: "O Formuli 1 momentálně nepřemýšlím. Momentálně je pro mě důležité DTM."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?