DTM vůbec poprvé ve své historii zamíří do Moskvy. Byl totiž zveřejněn kalendář DTM pro rok 2013, který obsahuje i závod v Moskvě.
"Pro DTM je závod v Moskvě důležitý krok v cestě na nové trhy. Pro značky - BMW, Audi a Mercedes Benz závod ve městě jako je Moskva představuje velkou šanci se mezinárodně prezentovat před novým publikem," řekl předseda promotéra DTM, společnosti ITR, Hans Werner Aufrecht.
Předposlední závod zůstává ještě neznámý, a tak se v kalendáři zřejmě dočkáme ještě změny. Ve srovnání s rokem 2012 se nepojede na dvou tratích - ve Valencii a v Mnichově. "Na olympijském stadionu v Mnichově jsme zažili dva skvělé roky a všem zúčastněným děkujeme za tuto možnost, která dostala DTM do nového a neznámého prostředí. Nebyli jsme však schopni udělat další krok, který bylo udělání z tohoto podniku mistrovský závod. Zajistit absolutně rovné příležitosti na parelních dráhách je prostě nemožné."
Zbývající podniky v kalendáři jsou ve více méně stejném pořadí jako byly v roce 2012. Příští rok se tak můžeme těšit na jedenáct závodů, startovat a končit se bude klasicky na Hockenheimu. DTM příští rok navštíví pět rozdílných zemí: Německo, Rakousko, Rusko, Spojené království a Holandsko.
Kalendář DTM na rok 2013: 05/05 Hockenheim 19/05 Brands Hatch Indy 02/06 Red Bull Ring 16/06 Lausitzring 07/07 Norisring 21/07 Zandvoort 04/08 Moskva 18/08 Nürburgring 15/09 Oschersleben 29/09 okruh zatím neoznámen 20/10 Hockenheim
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?