DTM vůbec poprvé ve své historii zamíří do Moskvy. Byl totiž zveřejněn kalendář DTM pro rok 2013, který obsahuje i závod v Moskvě.
"Pro DTM je závod v Moskvě důležitý krok v cestě na nové trhy. Pro značky - BMW, Audi a Mercedes Benz závod ve městě jako je Moskva představuje velkou šanci se mezinárodně prezentovat před novým publikem," řekl předseda promotéra DTM, společnosti ITR, Hans Werner Aufrecht.
Předposlední závod zůstává ještě neznámý, a tak se v kalendáři zřejmě dočkáme ještě změny. Ve srovnání s rokem 2012 se nepojede na dvou tratích - ve Valencii a v Mnichově. "Na olympijském stadionu v Mnichově jsme zažili dva skvělé roky a všem zúčastněným děkujeme za tuto možnost, která dostala DTM do nového a neznámého prostředí. Nebyli jsme však schopni udělat další krok, který bylo udělání z tohoto podniku mistrovský závod. Zajistit absolutně rovné příležitosti na parelních dráhách je prostě nemožné."
Zbývající podniky v kalendáři jsou ve více méně stejném pořadí jako byly v roce 2012. Příští rok se tak můžeme těšit na jedenáct závodů, startovat a končit se bude klasicky na Hockenheimu. DTM příští rok navštíví pět rozdílných zemí: Německo, Rakousko, Rusko, Spojené království a Holandsko.
Kalendář DTM na rok 2013: 05/05 Hockenheim 19/05 Brands Hatch Indy 02/06 Red Bull Ring 16/06 Lausitzring 07/07 Norisring 21/07 Zandvoort 04/08 Moskva 18/08 Nürburgring 15/09 Oschersleben 29/09 okruh zatím neoznámen 20/10 Hockenheim
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?