DTM vůbec poprvé ve své historii zamíří do Moskvy. Byl totiž zveřejněn kalendář DTM pro rok 2013, který obsahuje i závod v Moskvě.
"Pro DTM je závod v Moskvě důležitý krok v cestě na nové trhy. Pro značky - BMW, Audi a Mercedes Benz závod ve městě jako je Moskva představuje velkou šanci se mezinárodně prezentovat před novým publikem," řekl předseda promotéra DTM, společnosti ITR, Hans Werner Aufrecht.
Předposlední závod zůstává ještě neznámý, a tak se v kalendáři zřejmě dočkáme ještě změny. Ve srovnání s rokem 2012 se nepojede na dvou tratích - ve Valencii a v Mnichově. "Na olympijském stadionu v Mnichově jsme zažili dva skvělé roky a všem zúčastněným děkujeme za tuto možnost, která dostala DTM do nového a neznámého prostředí. Nebyli jsme však schopni udělat další krok, který bylo udělání z tohoto podniku mistrovský závod. Zajistit absolutně rovné příležitosti na parelních dráhách je prostě nemožné."
Zbývající podniky v kalendáři jsou ve více méně stejném pořadí jako byly v roce 2012. Příští rok se tak můžeme těšit na jedenáct závodů, startovat a končit se bude klasicky na Hockenheimu. DTM příští rok navštíví pět rozdílných zemí: Německo, Rakousko, Rusko, Spojené království a Holandsko.
Kalendář DTM na rok 2013: 05/05 Hockenheim 19/05 Brands Hatch Indy 02/06 Red Bull Ring 16/06 Lausitzring 07/07 Norisring 21/07 Zandvoort 04/08 Moskva 18/08 Nürburgring 15/09 Oschersleben 29/09 okruh zatím neoznámen 20/10 Hockenheim
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?