Bruno Spengler zredukoval před finálovým závodem roku na německém Hockenheimu bodový náskok vedoucího Garyho Paffeta na pouhé tři body. Kanaďan byl ale po závodu ve Valencii znepokojený, protože dostal drive through za ulitý start. Podle něj to ale není fér.
"Penalizace byla absolutně neférová. V tu dobu jsem byl hodně naštvaný. Rychle jsem se ale začal znovu soustředit na závod, protože byl dlouhý," řekl Bruno Spengler. Pelizace ho srazila až na patnácté místo. Bruno se ale nevzdal a v do cíle dojel na slušném šestém místě.
"Po té penalizaci jsem si jednoduše myslel, že závod je pryč. Tým mě ale podporoval a během zastávek jsem se opravdu hodně posunul. Byl to jeden z klíčů k dobrému výsledku. Důležité bylo, že na poslední zastávku jsem zajel docela pozdě. Znamenalo to, že jsem měl dobré gumy až do konce závodu, a tak jsem později mohl útočit."
Jezdec BMW se také přiblížil aktuálně vedoucímu muži tabulky, Garymu Paffettovi, který ve Valencii nezískal ani bod. 21. října sezonu zakončí sezonu závod na Hockenheimu. "Být schopen bojovat o titul v mém prvním roce s BMW, to je fantastické," dodal Kanaďan.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?