Bruno Spengler zredukoval před finálovým závodem roku na německém Hockenheimu bodový náskok vedoucího Garyho Paffeta na pouhé tři body. Kanaďan byl ale po závodu ve Valencii znepokojený, protože dostal drive through za ulitý start. Podle něj to ale není fér.
"Penalizace byla absolutně neférová. V tu dobu jsem byl hodně naštvaný. Rychle jsem se ale začal znovu soustředit na závod, protože byl dlouhý," řekl Bruno Spengler. Pelizace ho srazila až na patnácté místo. Bruno se ale nevzdal a v do cíle dojel na slušném šestém místě.
"Po té penalizaci jsem si jednoduše myslel, že závod je pryč. Tým mě ale podporoval a během zastávek jsem se opravdu hodně posunul. Byl to jeden z klíčů k dobrému výsledku. Důležité bylo, že na poslední zastávku jsem zajel docela pozdě. Znamenalo to, že jsem měl dobré gumy až do konce závodu, a tak jsem později mohl útočit."
Jezdec BMW se také přiblížil aktuálně vedoucímu muži tabulky, Garymu Paffettovi, který ve Valencii nezískal ani bod. 21. října sezonu zakončí sezonu závod na Hockenheimu. "Být schopen bojovat o titul v mém prvním roce s BMW, to je fantastické," dodal Kanaďan.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.