Bruno Spengler zredukoval před finálovým závodem roku na německém Hockenheimu bodový náskok vedoucího Garyho Paffeta na pouhé tři body. Kanaďan byl ale po závodu ve Valencii znepokojený, protože dostal drive through za ulitý start. Podle něj to ale není fér.
"Penalizace byla absolutně neférová. V tu dobu jsem byl hodně naštvaný. Rychle jsem se ale začal znovu soustředit na závod, protože byl dlouhý," řekl Bruno Spengler. Pelizace ho srazila až na patnácté místo. Bruno se ale nevzdal a v do cíle dojel na slušném šestém místě.
"Po té penalizaci jsem si jednoduše myslel, že závod je pryč. Tým mě ale podporoval a během zastávek jsem se opravdu hodně posunul. Byl to jeden z klíčů k dobrému výsledku. Důležité bylo, že na poslední zastávku jsem zajel docela pozdě. Znamenalo to, že jsem měl dobré gumy až do konce závodu, a tak jsem později mohl útočit."
Jezdec BMW se také přiblížil aktuálně vedoucímu muži tabulky, Garymu Paffettovi, který ve Valencii nezískal ani bod. 21. října sezonu zakončí sezonu závod na Hockenheimu. "Být schopen bojovat o titul v mém prvním roce s BMW, to je fantastické," dodal Kanaďan.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?