Spengler je po svém vítězství spokojen

Spengler, Bruno
Spengler, Bruno, foto: dtm.de
iM2 18. září 2012 23:15
Sdílej:

Bruno Spengler je velmi potěšen víkendem na německém Oscherslebenu, ve kterém si připsal vítězství v kvalifikaci i v závodě. "Pro nás je to senzační úspěch." Přečtěte si krátký rozhovor serveru motorsport-total.com.

Bruno, co pro vás znamená třetí vítězství v sezoně? Strašně moc. S průběhem celého závodního víkendu jsem zcela spokojen. Přijeli jsme na Oschersleben a nevěděli jsme přesně, jak zde na tom budeme, protože trať je poměrně speciální. Kromě toho byla konkurence poměrně silná. Musel jsem do toho dát vše, abych po sobotním pole position vyjel v neděli i vítězství. Děkuji týmu za skvěle odvedenou práci. Je to pro nás senzační úspěch.

Jak velký byl tlak ze strany Garyho Paffetta, kterého jste měl za svými zády? Přesně kvůli takovýmto vítězstvím, jako je to dnešní, jsem závodním jezdcem. Potřebuji tento speciální tlak, kdy je váš konkurent těsně za vámi a vy musíte udělat vše pro to, aby vás nepředjel. Zcela otevřeně: Nepociťuji to jako žádný tlak.

Pro mě je to spíše motivace být ještě rychlejším. Potřebuji to, abych podal nejlepší výkony. Bylo tak tomu i v tomto závodu. Když se Gary přiblížil, tak jsem se prostě snažil neudělat žádnou chybu, správně trefovat brzdné body a zůstat koncentrovaný. Říkal jsem si: Nenech ho předjet. To se mi pak také podařilo.

Na podiu jste pak měl svoje ukazováčky na hlavě jako dva čertí rohy. Co to bylo? Když jsem na Nürburgringu projel cílovou čarou jako vítěz, tak mi můj inženýr řekl: Senzační, jel jsi jako ďábel. Proto jsem to teď udělal. Strašně rád bych to udělal i při dalších vítězstvích.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.