Bruno Spengler je velmi potěšen víkendem na německém Oscherslebenu, ve kterém si připsal vítězství v kvalifikaci i v závodě. "Pro nás je to senzační úspěch." Přečtěte si krátký rozhovor serveru motorsport-total.com.
Bruno, co pro vás znamená třetí vítězství v sezoně? Strašně moc. S průběhem celého závodního víkendu jsem zcela spokojen. Přijeli jsme na Oschersleben a nevěděli jsme přesně, jak zde na tom budeme, protože trať je poměrně speciální. Kromě toho byla konkurence poměrně silná. Musel jsem do toho dát vše, abych po sobotním pole position vyjel v neděli i vítězství. Děkuji týmu za skvěle odvedenou práci. Je to pro nás senzační úspěch.
Jak velký byl tlak ze strany Garyho Paffetta, kterého jste měl za svými zády? Přesně kvůli takovýmto vítězstvím, jako je to dnešní, jsem závodním jezdcem. Potřebuji tento speciální tlak, kdy je váš konkurent těsně za vámi a vy musíte udělat vše pro to, aby vás nepředjel. Zcela otevřeně: Nepociťuji to jako žádný tlak.
Pro mě je to spíše motivace být ještě rychlejším. Potřebuji to, abych podal nejlepší výkony. Bylo tak tomu i v tomto závodu. Když se Gary přiblížil, tak jsem se prostě snažil neudělat žádnou chybu, správně trefovat brzdné body a zůstat koncentrovaný. Říkal jsem si: Nenech ho předjet. To se mi pak také podařilo.
Na podiu jste pak měl svoje ukazováčky na hlavě jako dva čertí rohy. Co to bylo? Když jsem na Nürburgringu projel cílovou čarou jako vítěz, tak mi můj inženýr řekl: Senzační, jel jsi jako ďábel. Proto jsem to teď udělal. Strašně rád bych to udělal i při dalších vítězstvích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.