BMW se rozhodlo dát šanci dvěma mladíkům, Maximu Martinovi a Fabio Leimerovi, kteří otestují BMW M3 DTM. Tito jezdci se testu zúčastní společně s Marco Wittmannem, který je testovacím jezdcem mnichovské značky.
BMW dělá vše pro to, aby se návrat do DTM nesl v úspěšném duchu. Najalo skvělé jezdce, například Andyho Priaulxe (trojnásobný mistr WTCC z let 2006 až 2008), Bruna Spenglera (11 vítězství DTM) nebo třeba Martina Tomczyka (úřadující mistr DTM s Audi). Po úspěšném návratu (zatím dvě vítězství) BMW pokračuje v hledání talentů, kteří by jej mohly v budoucnu reprezentovat. Teď pozvalo na test, kterého se bude účastnit jeho tovární testovací jezdec, Marco Wittmann, také dva mladíky, Maxima Martina a Fabio Leimerse.
Maxim Martin letos okupuje čelo Blancpain Endurance Series s vozem BMW Z4 GT3, kterou mu připravuje tým Marc VDS Racing. Jeho kolegové jsou Markus Palttala a Bas Leinders. "Jsem velmi vděčný BMW za tuto příležitost. Letos mám skvělý program s BMW GT4 GT3. Uživám si spolupráci s lidmi od BMW - zatím na scéně GT vozů. Jsem si jistý, že to bude pokračovat i při testu DTM. Test mi dodá mitovaci před finále Blancpain Endurance Series v Navařře, kde budeme bojovat o titul," říká Belgičan.
Fabio Leimers je také nesmírně šťastný nabídnutou příležitostí. Švýcar, který momentálně jezdí v GP2 s týmem Racing Engineering, poprvé přišel do kontaktu s BMW již v roce 2006, kdy jezdil Formuli BMW v Německu. "Pro jezdce je vždy vzrušující, když se dostane za volant nového vozu, který nezná. BMW M3 DTM již prokázalo, že je schopné bojovat v DTM o nejvyšší příčky. Je skvělé moci takový vůz otestovat. Na nových vozech DTM je toho hodně pozitivního a už se nemohu dočkat, až usednu do takto precizního auta."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?