BMW se rozhodlo dát šanci dvěma mladíkům, Maximu Martinovi a Fabio Leimerovi, kteří otestují BMW M3 DTM. Tito jezdci se testu zúčastní společně s Marco Wittmannem, který je testovacím jezdcem mnichovské značky.
BMW dělá vše pro to, aby se návrat do DTM nesl v úspěšném duchu. Najalo skvělé jezdce, například Andyho Priaulxe (trojnásobný mistr WTCC z let 2006 až 2008), Bruna Spenglera (11 vítězství DTM) nebo třeba Martina Tomczyka (úřadující mistr DTM s Audi). Po úspěšném návratu (zatím dvě vítězství) BMW pokračuje v hledání talentů, kteří by jej mohly v budoucnu reprezentovat. Teď pozvalo na test, kterého se bude účastnit jeho tovární testovací jezdec, Marco Wittmann, také dva mladíky, Maxima Martina a Fabio Leimerse.
Maxim Martin letos okupuje čelo Blancpain Endurance Series s vozem BMW Z4 GT3, kterou mu připravuje tým Marc VDS Racing. Jeho kolegové jsou Markus Palttala a Bas Leinders. "Jsem velmi vděčný BMW za tuto příležitost. Letos mám skvělý program s BMW GT4 GT3. Uživám si spolupráci s lidmi od BMW - zatím na scéně GT vozů. Jsem si jistý, že to bude pokračovat i při testu DTM. Test mi dodá mitovaci před finále Blancpain Endurance Series v Navařře, kde budeme bojovat o titul," říká Belgičan.
Fabio Leimers je také nesmírně šťastný nabídnutou příležitostí. Švýcar, který momentálně jezdí v GP2 s týmem Racing Engineering, poprvé přišel do kontaktu s BMW již v roce 2006, kdy jezdil Formuli BMW v Německu. "Pro jezdce je vždy vzrušující, když se dostane za volant nového vozu, který nezná. BMW M3 DTM již prokázalo, že je schopné bojovat v DTM o nejvyšší příčky. Je skvělé moci takový vůz otestovat. Na nových vozech DTM je toho hodně pozitivního a už se nemohu dočkat, až usednu do takto precizního auta."
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.