Mattias Ekström prohlásil, že Audi musí na Brands Hatch získat dobrý výsledek, pokud se chce udržet v boji o titul. Jinak hrozí, že se především jezdci Mercedesu Gary Paffett a Jamie Green výrazně vzdálí.
Aktuálním lídrem jezdeckého pořadí je Gary Paffett se ziskem 43 bodů, jeho kolega z týmu H.W.A., Jamie Green, ztrácí 13 bodů. O dalších 5 bodů zpět je Mattias Ekström (Audi) a Bruno Spengler (BMW). Švéd v barvách týmu Abt sice pravidelně boduje, jenže v obou úvodních závodech ztratil na vítěze zhruba 20 vteřin. Mattias je proto neoblomný a tvrdí, že Audi musí získat pokud možno co nejlepší výsledek už na Brands Hatch, pokud tedy chce letos ještě pomýšlet na titul.
"První závody jsem zanalyzovali, teď už se musíme chytit. Musíme přijít na to, kde jsme ztratili kontakt a vydali se špatnou cestou. Já si ale myslím, že tohle mužete najít tak rychle, jak rychle to také můžete ztratit. Takže teď je našim prvořadým cílem najít tento bod," popisuje bývalý dvojnásobný šampion série.
Audi jede do Británie v pozici obhájce loňského vítězství, tehdy se z něj radoval pozdější šampion DTM, Martin Tomczyk. Závod se tehdy jel na mokré trati. Letos se Audi zatím nepodařilo získat v cíli závodu lepší než 3. místo.
Šéf Audi pro motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich, na Lausitzringu prohlásil, že problém Audi A5 DTM, na který narazily všechny tři týmy - Abt, Phoenix a Rosberg, byl, že se jim nepodařilo trefit do správného okna pro nastavení a tím nepřinutily pneumatiky správně pracovat.
Podle jeho slov by vítězství na Brands Hatch, které by rozšířilo sbírku předešlých třech vítězství, mělo být minimálním požadavkem pro závodní víkend: "Našim cílem je dostat se zpět - snad už na Brands Hatch. Ve všech předešlých letech jsem tam bojovali o vítězství. Dva týdny mezi Lausitzringem a Brands Hatch jsme využili k tvrdé práci, optimálně jsme je využili."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?