Mattias Ekström prohlásil, že Audi musí na Brands Hatch získat dobrý výsledek, pokud se chce udržet v boji o titul. Jinak hrozí, že se především jezdci Mercedesu Gary Paffett a Jamie Green výrazně vzdálí.
Aktuálním lídrem jezdeckého pořadí je Gary Paffett se ziskem 43 bodů, jeho kolega z týmu H.W.A., Jamie Green, ztrácí 13 bodů. O dalších 5 bodů zpět je Mattias Ekström (Audi) a Bruno Spengler (BMW). Švéd v barvách týmu Abt sice pravidelně boduje, jenže v obou úvodních závodech ztratil na vítěze zhruba 20 vteřin. Mattias je proto neoblomný a tvrdí, že Audi musí získat pokud možno co nejlepší výsledek už na Brands Hatch, pokud tedy chce letos ještě pomýšlet na titul.
"První závody jsem zanalyzovali, teď už se musíme chytit. Musíme přijít na to, kde jsme ztratili kontakt a vydali se špatnou cestou. Já si ale myslím, že tohle mužete najít tak rychle, jak rychle to také můžete ztratit. Takže teď je našim prvořadým cílem najít tento bod," popisuje bývalý dvojnásobný šampion série.
Audi jede do Británie v pozici obhájce loňského vítězství, tehdy se z něj radoval pozdější šampion DTM, Martin Tomczyk. Závod se tehdy jel na mokré trati. Letos se Audi zatím nepodařilo získat v cíli závodu lepší než 3. místo.
Šéf Audi pro motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich, na Lausitzringu prohlásil, že problém Audi A5 DTM, na který narazily všechny tři týmy - Abt, Phoenix a Rosberg, byl, že se jim nepodařilo trefit do správného okna pro nastavení a tím nepřinutily pneumatiky správně pracovat.
Podle jeho slov by vítězství na Brands Hatch, které by rozšířilo sbírku předešlých třech vítězství, mělo být minimálním požadavkem pro závodní víkend: "Našim cílem je dostat se zpět - snad už na Brands Hatch. Ve všech předešlých letech jsem tam bojovali o vítězství. Dva týdny mezi Lausitzringem a Brands Hatch jsme využili k tvrdé práci, optimálně jsme je využili."
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?