Mattias Ekström prohlásil, že Audi musí na Brands Hatch získat dobrý výsledek, pokud se chce udržet v boji o titul. Jinak hrozí, že se především jezdci Mercedesu Gary Paffett a Jamie Green výrazně vzdálí.
Aktuálním lídrem jezdeckého pořadí je Gary Paffett se ziskem 43 bodů, jeho kolega z týmu H.W.A., Jamie Green, ztrácí 13 bodů. O dalších 5 bodů zpět je Mattias Ekström (Audi) a Bruno Spengler (BMW). Švéd v barvách týmu Abt sice pravidelně boduje, jenže v obou úvodních závodech ztratil na vítěze zhruba 20 vteřin. Mattias je proto neoblomný a tvrdí, že Audi musí získat pokud možno co nejlepší výsledek už na Brands Hatch, pokud tedy chce letos ještě pomýšlet na titul.
"První závody jsem zanalyzovali, teď už se musíme chytit. Musíme přijít na to, kde jsme ztratili kontakt a vydali se špatnou cestou. Já si ale myslím, že tohle mužete najít tak rychle, jak rychle to také můžete ztratit. Takže teď je našim prvořadým cílem najít tento bod," popisuje bývalý dvojnásobný šampion série.
Audi jede do Británie v pozici obhájce loňského vítězství, tehdy se z něj radoval pozdější šampion DTM, Martin Tomczyk. Závod se tehdy jel na mokré trati. Letos se Audi zatím nepodařilo získat v cíli závodu lepší než 3. místo.
Šéf Audi pro motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich, na Lausitzringu prohlásil, že problém Audi A5 DTM, na který narazily všechny tři týmy - Abt, Phoenix a Rosberg, byl, že se jim nepodařilo trefit do správného okna pro nastavení a tím nepřinutily pneumatiky správně pracovat.
Podle jeho slov by vítězství na Brands Hatch, které by rozšířilo sbírku předešlých třech vítězství, mělo být minimálním požadavkem pro závodní víkend: "Našim cílem je dostat se zpět - snad už na Brands Hatch. Ve všech předešlých letech jsem tam bojovali o vítězství. Dva týdny mezi Lausitzringem a Brands Hatch jsme využili k tvrdé práci, optimálně jsme je využili."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?