Mattias Ekström prohlásil, že Audi musí na Brands Hatch získat dobrý výsledek, pokud se chce udržet v boji o titul. Jinak hrozí, že se především jezdci Mercedesu Gary Paffett a Jamie Green výrazně vzdálí.
Aktuálním lídrem jezdeckého pořadí je Gary Paffett se ziskem 43 bodů, jeho kolega z týmu H.W.A., Jamie Green, ztrácí 13 bodů. O dalších 5 bodů zpět je Mattias Ekström (Audi) a Bruno Spengler (BMW). Švéd v barvách týmu Abt sice pravidelně boduje, jenže v obou úvodních závodech ztratil na vítěze zhruba 20 vteřin. Mattias je proto neoblomný a tvrdí, že Audi musí získat pokud možno co nejlepší výsledek už na Brands Hatch, pokud tedy chce letos ještě pomýšlet na titul.
"První závody jsem zanalyzovali, teď už se musíme chytit. Musíme přijít na to, kde jsme ztratili kontakt a vydali se špatnou cestou. Já si ale myslím, že tohle mužete najít tak rychle, jak rychle to také můžete ztratit. Takže teď je našim prvořadým cílem najít tento bod," popisuje bývalý dvojnásobný šampion série.
Audi jede do Británie v pozici obhájce loňského vítězství, tehdy se z něj radoval pozdější šampion DTM, Martin Tomczyk. Závod se tehdy jel na mokré trati. Letos se Audi zatím nepodařilo získat v cíli závodu lepší než 3. místo.
Šéf Audi pro motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich, na Lausitzringu prohlásil, že problém Audi A5 DTM, na který narazily všechny tři týmy - Abt, Phoenix a Rosberg, byl, že se jim nepodařilo trefit do správného okna pro nastavení a tím nepřinutily pneumatiky správně pracovat.
Podle jeho slov by vítězství na Brands Hatch, které by rozšířilo sbírku předešlých třech vítězství, mělo být minimálním požadavkem pro závodní víkend: "Našim cílem je dostat se zpět - snad už na Brands Hatch. Ve všech předešlých letech jsem tam bojovali o vítězství. Dva týdny mezi Lausitzringem a Brands Hatch jsme využili k tvrdé práci, optimálně jsme je využili."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?