Bruno Spengler popsal svoje včerejší vítězství na Lausitzringu jakoby se ocitl ve snu. BMW získalo vítězství po 20 letech. 28letý jezdec startoval do závodu z pole position, většinu závodu však musel odolávat tlaku, který na něj vyvíjel Gary Paffett s Mercedesem.
Bruno Spengler, který k BMW přišel v zimě od Mercedesu, zajistil značce první vítězství po 20 letech poté. Pro BMW to byl přitom teprve druhý závod po dlouholeté pauze. "Je to těžké popsat. Je to bláznivé. Já jsem byl první, komu se podařilo dostat BMW na pole position od jejich návratu. Teď jsem získal i jejich 50. vítězství v DTM, to je speciální pocit."
"Poté, co jsem přejel cílovou čáru, tak to byl neuvěřitelný pocit. Nemohl jsem se dočkat toho, až vysednu z auta a prostě někam poběžím... Bylo to skvělé, jako bych byl ve snu." Spengler také vysekl poklonu mechanikům týmu Schitzer, kteří předvedli dvě bezchybné zastávky v boxech pouze 24 hodin poté, co svého jezdce v tréninku vypustili se špatně upevněným kolem.
"Hoši předvedli skvělou práci. Na zastávkách pracovali během celého víkendu až do pozdního večera. V závodu byli perfektní. Gary Paffett na mě hodně tlačil, ale naštěstí se nám podařilo zůstat na své pozici a neudělat žádnou chybu. Tento závod si budu pamatovat do konce mého života."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?