BMW a Audi bojují s časem, aby se jim podařilo připravit všechny svoje vozy včas na závod na Lausitzringu, který se jede už tento víkend.
Teprve před týdnem přitom odstartovala nová sezona na Hockenheimu. Mercedes v nejlepší čtyřce získal 3 pozice, vozy Audi a BMW byly zahrnuty v několika kolizích. Oba jezdce týmu Schnitzer, Bruno Spenglera a Dirka Wernera, odstřelil z tratě Ralf Schumacher. Ani další dvě BMW neunikla něhodě - Martin Tomczyk odstoupil po několika menších kolizích se soupeři a Joey Hand se propadl až na konec pole po dalších kolizích.
Šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, prohlásil, že jeho tým pracuje dnem i nocí, aby se mu podařilo dát 6 BMW M3 DTM do pořádku před startem závodu na Lausitzringu: "Všechny naše týmy pracovaly na Hockenheimringu tvrdě, ale teď mají znovu plné ruce práce, aby byli schopni dát všechny poničené vozy dohromady. Není žádný čas na oddych."
"Celý tým je ale vysoce motivovaný, aby se mu to podařilo, protože vidí, že kráčíme správnou cestou. Celkový balíček funguje dobře a naše rychlost je slibná," pokdačuje Marquardt.
I podle šéfa týmu Abt Sportsline, Hanse-Jurgena Abta, vyvázl z víkendu na Hockenheimu s neponičeným vozem pouze Mattias Ekström, tým navíc musí opravit výrazněji poničené vozy Adriena Tambaye a Tima Scheidera. "Lausitzring je pro nás velmi speciální tratí, ale máme pouhé tři dny na to, abychom opravili naše poničené vozy. Na Hockenheimu jsme byli obětí několika nehod a teď máme opravdu spoustu práce."
"Do nadcházejícího závodu vstupujeme jako nejlepší tým Audi a s Mattiasem na 3. místě. Uděláme vše pro to, abychom se dostali zpět na čelo jak jen to bude možné."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.