BMW a Audi bojují s časem, aby se jim podařilo připravit všechny svoje vozy včas na závod na Lausitzringu, který se jede už tento víkend.
Teprve před týdnem přitom odstartovala nová sezona na Hockenheimu. Mercedes v nejlepší čtyřce získal 3 pozice, vozy Audi a BMW byly zahrnuty v několika kolizích. Oba jezdce týmu Schnitzer, Bruno Spenglera a Dirka Wernera, odstřelil z tratě Ralf Schumacher. Ani další dvě BMW neunikla něhodě - Martin Tomczyk odstoupil po několika menších kolizích se soupeři a Joey Hand se propadl až na konec pole po dalších kolizích.
Šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, prohlásil, že jeho tým pracuje dnem i nocí, aby se mu podařilo dát 6 BMW M3 DTM do pořádku před startem závodu na Lausitzringu: "Všechny naše týmy pracovaly na Hockenheimringu tvrdě, ale teď mají znovu plné ruce práce, aby byli schopni dát všechny poničené vozy dohromady. Není žádný čas na oddych."
"Celý tým je ale vysoce motivovaný, aby se mu to podařilo, protože vidí, že kráčíme správnou cestou. Celkový balíček funguje dobře a naše rychlost je slibná," pokdačuje Marquardt.
I podle šéfa týmu Abt Sportsline, Hanse-Jurgena Abta, vyvázl z víkendu na Hockenheimu s neponičeným vozem pouze Mattias Ekström, tým navíc musí opravit výrazněji poničené vozy Adriena Tambaye a Tima Scheidera. "Lausitzring je pro nás velmi speciální tratí, ale máme pouhé tři dny na to, abychom opravili naše poničené vozy. Na Hockenheimu jsme byli obětí několika nehod a teď máme opravdu spoustu práce."
"Do nadcházejícího závodu vstupujeme jako nejlepší tým Audi a s Mattiasem na 3. místě. Uděláme vše pro to, abychom se dostali zpět na čelo jak jen to bude možné."
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.