BMW a Audi bojují s časem, aby se jim podařilo připravit všechny svoje vozy včas na závod na Lausitzringu, který se jede už tento víkend.
Teprve před týdnem přitom odstartovala nová sezona na Hockenheimu. Mercedes v nejlepší čtyřce získal 3 pozice, vozy Audi a BMW byly zahrnuty v několika kolizích. Oba jezdce týmu Schnitzer, Bruno Spenglera a Dirka Wernera, odstřelil z tratě Ralf Schumacher. Ani další dvě BMW neunikla něhodě - Martin Tomczyk odstoupil po několika menších kolizích se soupeři a Joey Hand se propadl až na konec pole po dalších kolizích.
Šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, prohlásil, že jeho tým pracuje dnem i nocí, aby se mu podařilo dát 6 BMW M3 DTM do pořádku před startem závodu na Lausitzringu: "Všechny naše týmy pracovaly na Hockenheimringu tvrdě, ale teď mají znovu plné ruce práce, aby byli schopni dát všechny poničené vozy dohromady. Není žádný čas na oddych."
"Celý tým je ale vysoce motivovaný, aby se mu to podařilo, protože vidí, že kráčíme správnou cestou. Celkový balíček funguje dobře a naše rychlost je slibná," pokdačuje Marquardt.
I podle šéfa týmu Abt Sportsline, Hanse-Jurgena Abta, vyvázl z víkendu na Hockenheimu s neponičeným vozem pouze Mattias Ekström, tým navíc musí opravit výrazněji poničené vozy Adriena Tambaye a Tima Scheidera. "Lausitzring je pro nás velmi speciální tratí, ale máme pouhé tři dny na to, abychom opravili naše poničené vozy. Na Hockenheimu jsme byli obětí několika nehod a teď máme opravdu spoustu práce."
"Do nadcházejícího závodu vstupujeme jako nejlepší tým Audi a s Mattiasem na 3. místě. Uděláme vše pro to, abychom se dostali zpět na čelo jak jen to bude možné."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?