Mattias Ekström získal při úvodním podniku DTM sezony 2012 postavení v čele startovního roštu a v závodu pak třetí místo. I přesto je Švéd po úvodním závodu frustrovaný.
"Je to frustrující, když nemáte takovou rychlost, která dopomohla Mercedesům k vítězství," prohlásil jezdec. Modrou Audi A5 DTM si zkraje závodu "podali" jak Jamie Green tak Gary Paffett. Green předjel bývalého mistra DTM poté, co udělal chybu, ale Paffett ho prostě vybrzdil v zatáčce a poté mu odjel.
"Cítil jsem se, jako by Gary brzdil asi tak o 100 metrů později než já. Po tom předjetí jsem jel celou dobu maximálně na hraně," smutní Mattias Ekström. I přesto, že jel Mattias na plno až do konce závodu, tak v cíli ztrácel na Mercedesy C-Klasse Coupé celých 20 vteřin.
"Třetí místo není až tak špatným výsledkem, šampionát je ještě dlouhý. Očekávám velmi vyrovnané souboje zvláště s Garym a Jamiem. Teď se musíme ponořit do dat získaných v závodu a v týmových kamionech je analyzovat, abychom zjistili, proč jsme tak zráceli," zakončil jezdec.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.