Mattias Ekström získal při úvodním podniku DTM sezony 2012 postavení v čele startovního roštu a v závodu pak třetí místo. I přesto je Švéd po úvodním závodu frustrovaný.
"Je to frustrující, když nemáte takovou rychlost, která dopomohla Mercedesům k vítězství," prohlásil jezdec. Modrou Audi A5 DTM si zkraje závodu "podali" jak Jamie Green tak Gary Paffett. Green předjel bývalého mistra DTM poté, co udělal chybu, ale Paffett ho prostě vybrzdil v zatáčce a poté mu odjel.
"Cítil jsem se, jako by Gary brzdil asi tak o 100 metrů později než já. Po tom předjetí jsem jel celou dobu maximálně na hraně," smutní Mattias Ekström. I přesto, že jel Mattias na plno až do konce závodu, tak v cíli ztrácel na Mercedesy C-Klasse Coupé celých 20 vteřin.
"Třetí místo není až tak špatným výsledkem, šampionát je ještě dlouhý. Očekávám velmi vyrovnané souboje zvláště s Garym a Jamiem. Teď se musíme ponořit do dat získaných v závodu a v týmových kamionech je analyzovat, abychom zjistili, proč jsme tak zráceli," zakončil jezdec.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?