Mattias Ekström získal při úvodním podniku DTM sezony 2012 postavení v čele startovního roštu a v závodu pak třetí místo. I přesto je Švéd po úvodním závodu frustrovaný.
"Je to frustrující, když nemáte takovou rychlost, která dopomohla Mercedesům k vítězství," prohlásil jezdec. Modrou Audi A5 DTM si zkraje závodu "podali" jak Jamie Green tak Gary Paffett. Green předjel bývalého mistra DTM poté, co udělal chybu, ale Paffett ho prostě vybrzdil v zatáčce a poté mu odjel.
"Cítil jsem se, jako by Gary brzdil asi tak o 100 metrů později než já. Po tom předjetí jsem jel celou dobu maximálně na hraně," smutní Mattias Ekström. I přesto, že jel Mattias na plno až do konce závodu, tak v cíli ztrácel na Mercedesy C-Klasse Coupé celých 20 vteřin.
"Třetí místo není až tak špatným výsledkem, šampionát je ještě dlouhý. Očekávám velmi vyrovnané souboje zvláště s Garym a Jamiem. Teď se musíme ponořit do dat získaných v závodu a v týmových kamionech je analyzovat, abychom zjistili, proč jsme tak zráceli," zakončil jezdec.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?