Jarvis se začíná zabydlovat v novém působišti

Jarvis, Olivier
Jarvis, Olivier, foto: dtm.de
iM2 16. dubna 2012 20:38
Sdílej:

Olivier Jarvis našel novou domovinu na vytrvalostních závodech - poté, co Brit absolvoval úspěšný debut v MS GT1 se teď těší na Audi R18 Ultra.

Po čtyřech letech v DTM u Audi pro Oliviera Jarvise již neměli volné místo. Za svého učinkování v DTM však získal jen čtyři podiová umístění a hodněkrát ze závodu vypadl nebo bral pouze zadní bodovaná místa. I přesto zůstal u značky se čtyřmi kruhy ve znaku a jeho budoucnost by měla být ve vytrvalostních závodech. Na úvodním podníku sezony MS GT1 ve francouzském Nogaru sdílel Jarvis kokpit Audi R8 LMS týmu WRT s Frankem Stipplerem. Byl to pro něj úspěšný start do sezony, když dojel v obou závodech druhý. Vítězství v obou případech brali týmový kolegové Stephane Ortelli a Laurens Vanthoor.

"Tým WRT mohl slavit jak v kvalifikačním tak i v hlavním závodu double se svými Audi R8 LMS ultra. To by snový start. Manšaft byl exelentně připraven. V obou závodech jsme byli s týmovým kolegou Frankem docela vpředu, ale bylo pro nás docela těžké dostat přední gumy na optimální teplotu," řekl Olivier Jarvis.

Olivier Jarvis na prvním závodu sezony MS GT1 v Nogaru

"Doufám, že v závodu roku budeme mít dobrou konkurenci. Jejich výkon ale ještě nebyl díky individuálním chybám vidět. To se ale v Zolderu na druhém závodu sezony změní." Kromě závodů v MS GT1 se Olivier zúčastní také 24 hodinovky na Nürburgringu, stejně jako té v Le Mans. Jarvis na klasickém závodu v pohoří Eifel startuje již od roku 2010.

Olivier v roce 2010 v DTM

"Závod je jedinečný a jednoduše bláznivý. Budu startovat pro WRT společně s Andreou Piccinim, Edwardem Sandströmem a Allanem Simonsenem. Ve čtyřech jezdcích a na tak dlouhé trati si v trénincích před závodem objedete tak dvě nebo tři kola. Neuvěřitelné, ale hodně těžké," těší se Brit na výzvu jménem "Zelené peklo", jak je trati v Německu přezdíváno.

V Le Mans se Jarvis posadí za volant nového Audi R18 ultra. Jako přípravu bude startovat 6. května na 6 hodinovce ve Spa Francorchamps. "Už se hodně těším. Na té trati jsem jel jednou dávno s Formulí 3. R18 ultra znám již z testů. Marco Bonanomi i já jsme oba noví jezdci a bude to náš první závod pro tým Audi. Musíme se snažit naučit co možná nejvíce od našich zkušenějších kolegů. Na to už se také těším."

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.