HOCKENHEIM - TEST III; Dnes na Hockenheimringu udávali tempo Mike Rockenfeller a jeho Audi. Pomyslnou bednu by s ním obsadili Christian Vietoris (Mercedes) a Adrien Tambay (Audi).
Na start třetího dne testů z plánovaných čtyř se šlo za mlhavého počasí. Z velkých a těžkých mraků začalo za nedlouho pršet. Jezdci však měli štěstí, když i ve středu zůstaly podmínky pro testy stabilní. Za mírně nižších teplot dokázal zajet Rockenfeller na Audi nejrychlejší čas testů, když předstihl doposud nejrychlejší čas Garyho Paffetta z pondělí.
Mike Rockenfeller byl dnes také nejpilnějším jezdcem, když odkroužil 122 kol. Druhým nejrychlejším jezdcem dne byl Christian Vietoris na Mercedesu. Třetí byl mladík Adrien Tambay na Audi. Nejrychlejší BMW bylo dnes páté, pilotoval ho Bruno Spengler.
Jen dodejme, že Mike zajel nejrychlejší čas v pozdním odpoledni, když zrovna trénoval velmi kráté jízdy. Ale ani za delších jízd nebyla jeho rychlost nějak špatná. V dlouhých jízdách se Mike pohyboval kolem časů 1 minuta a 34 sekund. Zejmena poslední sektor (s Hockeheim-Motodromem) byl silnou stránkou jeho žluto-zelené Audi A5.
Přehled středečních výsledků:
01. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:33.027 (122 kol) 02. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:33.173 (109) 03. Adrien Tambay (Audi) - 1:33.423 (85) 04. Jamie Green (Mercedes) - 1:33.464 (111) 05. Bruno Spengler (BMW) - 1:33.491 (66) 06. Edoardo Mortara (Audi) - 1:33.499 (47) 07. Timo Scheider (Audi) - 1:33.502 (90) 08. Andy Priaulx (BMW) - 1:34.166 (109) 09. Susie Wolff (Mercedes) - 1:34.378 (83) 10. Joey Hand (BMW) - 1:34.631 (95) 11. David Coulthard (Mercedes) - 1:35.244 (30)
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?