HOCKENHEIM - TEST III; Dnes na Hockenheimringu udávali tempo Mike Rockenfeller a jeho Audi. Pomyslnou bednu by s ním obsadili Christian Vietoris (Mercedes) a Adrien Tambay (Audi).
Na start třetího dne testů z plánovaných čtyř se šlo za mlhavého počasí. Z velkých a těžkých mraků začalo za nedlouho pršet. Jezdci však měli štěstí, když i ve středu zůstaly podmínky pro testy stabilní. Za mírně nižších teplot dokázal zajet Rockenfeller na Audi nejrychlejší čas testů, když předstihl doposud nejrychlejší čas Garyho Paffetta z pondělí.
Mike Rockenfeller byl dnes také nejpilnějším jezdcem, když odkroužil 122 kol. Druhým nejrychlejším jezdcem dne byl Christian Vietoris na Mercedesu. Třetí byl mladík Adrien Tambay na Audi. Nejrychlejší BMW bylo dnes páté, pilotoval ho Bruno Spengler.
Jen dodejme, že Mike zajel nejrychlejší čas v pozdním odpoledni, když zrovna trénoval velmi kráté jízdy. Ale ani za delších jízd nebyla jeho rychlost nějak špatná. V dlouhých jízdách se Mike pohyboval kolem časů 1 minuta a 34 sekund. Zejmena poslední sektor (s Hockeheim-Motodromem) byl silnou stránkou jeho žluto-zelené Audi A5.
Přehled středečních výsledků:
01. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:33.027 (122 kol) 02. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:33.173 (109) 03. Adrien Tambay (Audi) - 1:33.423 (85) 04. Jamie Green (Mercedes) - 1:33.464 (111) 05. Bruno Spengler (BMW) - 1:33.491 (66) 06. Edoardo Mortara (Audi) - 1:33.499 (47) 07. Timo Scheider (Audi) - 1:33.502 (90) 08. Andy Priaulx (BMW) - 1:34.166 (109) 09. Susie Wolff (Mercedes) - 1:34.378 (83) 10. Joey Hand (BMW) - 1:34.631 (95) 11. David Coulthard (Mercedes) - 1:35.244 (30)
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?