HOCKENHEIM - TEST II; Pondělní nejrychlejší čas Garyho Paffetta zůstává nepřekonán. Dnes ale byli nejrychlejší jedzci Audi - Filipe Albuquerque a Miguel Molina.
Během oficiálního testování ITR na Hockenheimringu se na čele výsledkové listiny změnily značky. Jestliže včera zaznamenal nejlepší čas Mercedes (za volantem byl Gary Paffett a zajel čas 1:33.284 min.), dnes bylo nejrychlejší Audi, a připisuje si hned dvojité vítězství. Nejrychlejší čas 1:33.318 min. zajel Filipe Albuquerque. Jeho značkový kolega, Miguel Molina, zaostal o 0,132 s.
I přes různé technické problém, o kterých jednotlivé značky velmi nerady mluví, se dnes testovalo velmi pilně. Za 8 hodin testování (testuje se od 9:00 do 12:00, pak je pauza na oběd a zase od 14:00 do 18:00) zvládlo hned 11 jezdců odjet více jak 90 kol - pouze Roberto Merhi (5./Audi/+0,564) se 74 okruhy a Martin Tomczyk (7./BMW/+0,966) se 77 okruhy této mety nedosáhli. Na druhou stranu BMW získalo zásluhou Tomczyka maximální rychlost na rovince (253 km/h). Nejpilnějším jezdcem byl Gary Paffet se 135 okruhy.
Nejvýše postaveným zástupcem BWM byl Dirk Werner na 6. místě se ztrátou 0,613s. Více jak vteřinu na čelo ztartila pouze "velká jména DTM" - Mattias Ekström (Audi) a Ralf Schumacher (Mercedes), která obsadila deváté a desáté místo.
Výsledky druhé dne testů na Hockenheimu: 01. Filipe Albuquerque (Audi) - 1:33.318 (98 Runden) 02. Miguel Molina (Audi) +0,132 Sekunden (104) 03. Gary Paffett (Mercedes) +0,145 (135) 04. Robert Wickens (Mercedes) +0,392 (91) 05. Roberto Merhi (Mercedes) +0,564 (74) 06. Dirk Werner (BMW) +0,613 (101) 07. Martin Tomczyk (BMW) +0,966 (77) 08. Augusto Farfus (BMW) +0,985 (101) 09. Mattias Ekström (Audi) +1,068 (96) 10. Ralf Schumacher (Mercedes) +1,146 (109) 11. Rahel Frey (Audi) +1,420 (110)
Přehled nejvyšších dosažených maximálních rychlostí: 01. Martin Tomczyk (BMW) - 253 km/h 02. Dirk Werner (BMW) - 251 02. Augusto Farfus (BMW) - 251 04. Gary Paffett (Mercedes) - 250 05. Filipe Albuquerque (Audi) - 249 05. Robert Wickens (Mercedes) - 249 05. Mattias Ekström (Audi) - 249 05. Ralf Schumacher (Mercedes) - 249 05. Rahel Frey (Audi) - 249 10. Miguel Molina (Audi) - 248 11. Roberto Merhi (Mercedes) - 247
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?