Audi světu ukázalo zbarvení svých vozů pro Deutsche Tourenwagen Masters 2012. Navíc přikládáme rozložení jezdců do jednotlivých týmů s popisem jejich vozů.
"Bez podpory našich sponzorů by bylo absolutně nemožné postavit na start 8 vozů s tovární podporou, navíc v tak vyrovnané sérii jakou DTM je. Navíc máme krasně barvené vozy. Myslím, že naši designeři společně se zástupci partnerů odvedli opravdu dobrou práci. Myslím, že fanoušci budou s mým názorem souhlasit a že tyto krásné barvy ještě více vyzdvihnout sportovní eleganci A5 DTM," prohlásil Dr. Wolfgang Ullrich, šéf Audi pro motorsport.
Týmy Audi pro sezonu 2012 v DTM: Audi Sport Team Abt Sportsline Mattias Ekström (Red Bull Audi A5 DTM) Timo Scheider (AUTO TEST Audi A5 DTM) Audi Sport Team Abt Rahel Frey (E-POSTBRIEF Audi A5 DTM) Adrien Tambay (Audi ultra A5 DTM) Audi Sport Team Phoenix Mike Rockenfeller (Schaeffler Audi A5 DTM) Miguel Molina (Red Bull Audi A5 DTM) Audi Sport Team Rosberg Edoardo Mortara (Playboy Audi A5 DTM) Filipe Albuquerque (TV Movie Audi A5 DTM)
Fotky vozů v nových barvách přímo na trati naleznete zde.
zdroj foto: www.motorsport-total.com
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?