Audi světu ukázalo zbarvení svých vozů pro Deutsche Tourenwagen Masters 2012. Navíc přikládáme rozložení jezdců do jednotlivých týmů s popisem jejich vozů.
"Bez podpory našich sponzorů by bylo absolutně nemožné postavit na start 8 vozů s tovární podporou, navíc v tak vyrovnané sérii jakou DTM je. Navíc máme krasně barvené vozy. Myslím, že naši designeři společně se zástupci partnerů odvedli opravdu dobrou práci. Myslím, že fanoušci budou s mým názorem souhlasit a že tyto krásné barvy ještě více vyzdvihnout sportovní eleganci A5 DTM," prohlásil Dr. Wolfgang Ullrich, šéf Audi pro motorsport.
Týmy Audi pro sezonu 2012 v DTM: Audi Sport Team Abt Sportsline Mattias Ekström (Red Bull Audi A5 DTM) Timo Scheider (AUTO TEST Audi A5 DTM) Audi Sport Team Abt Rahel Frey (E-POSTBRIEF Audi A5 DTM) Adrien Tambay (Audi ultra A5 DTM) Audi Sport Team Phoenix Mike Rockenfeller (Schaeffler Audi A5 DTM) Miguel Molina (Red Bull Audi A5 DTM) Audi Sport Team Rosberg Edoardo Mortara (Playboy Audi A5 DTM) Filipe Albuquerque (TV Movie Audi A5 DTM)
Fotky vozů v nových barvách přímo na trati naleznete zde.
zdroj foto: www.motorsport-total.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.