V retro barvách, které připomínají slavnou historii značky BMW, se letos představí úřadující mistr Martin Tomczyk. Jeho vůz bude v bílo-červeno-modré barvě BMW-M-Performance.
Detaily rozdělení všech 6 jezdců BMW do 3 týmů dostávají konkrétní obrysy. V "historických" barvách BMW-M-Performance pojede Martin Tomczyk. Auto v klasickém BMW-M designu nasadí tým RMG. V předešlých týdnech už bylo představeno zbarvení vozů Andyho Priaulxe, Bruno Spenglera a Dirka Wernera. Dále víme, že jedno BMW M3 DTM bude v barvách Castrolu.
Tomczyk je touto zprávou potěšen: "Pochopitelně že i jezdci, stejně jako fanoušci, jsou napjatí, v jakých barvách budou v sezoně závodit. Že zrovna já budu mít tu čest a pojedu v barvách BMW-M-Performance vnímám jako skvělou novinu. Tento desing mi silně připomíná první závodní verzi BMW M3, která se do dějin motorsportu zapsala velmi tučným písmem."
Toto je ono klasické zbarvení BMW...
"Jako malý jsem stával na motodromu na Hockenheimu a právě takto zbarvená BMW obdivoval. Ještě o to hezčí je, že budu moci letos s tímto vozem závodit já sám. Toto zbarvení také přenáší DTM na běžné cesty, protože odkazuje na odkaz značky BMW."
Fotku zbarvení Martinova vozu naleznete zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?