V retro barvách, které připomínají slavnou historii značky BMW, se letos představí úřadující mistr Martin Tomczyk. Jeho vůz bude v bílo-červeno-modré barvě BMW-M-Performance.
Detaily rozdělení všech 6 jezdců BMW do 3 týmů dostávají konkrétní obrysy. V "historických" barvách BMW-M-Performance pojede Martin Tomczyk. Auto v klasickém BMW-M designu nasadí tým RMG. V předešlých týdnech už bylo představeno zbarvení vozů Andyho Priaulxe, Bruno Spenglera a Dirka Wernera. Dále víme, že jedno BMW M3 DTM bude v barvách Castrolu.
Tomczyk je touto zprávou potěšen: "Pochopitelně že i jezdci, stejně jako fanoušci, jsou napjatí, v jakých barvách budou v sezoně závodit. Že zrovna já budu mít tu čest a pojedu v barvách BMW-M-Performance vnímám jako skvělou novinu. Tento desing mi silně připomíná první závodní verzi BMW M3, která se do dějin motorsportu zapsala velmi tučným písmem."
Toto je ono klasické zbarvení BMW...
"Jako malý jsem stával na motodromu na Hockenheimu a právě takto zbarvená BMW obdivoval. Ještě o to hezčí je, že budu moci letos s tímto vozem závodit já sám. Toto zbarvení také přenáší DTM na běžné cesty, protože odkazuje na odkaz značky BMW."
Fotku zbarvení Martinova vozu naleznete zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.