Mercedes dnes potvrdil, že Jamie Green zůstává v jeho jezdecké sestavě DTM i pro rok 2012. Britský jezdec závodí pro Mercedes v DTM od roku 2005, za tu dobu se mu podařilo vyhrát 7 závodů. Vloni se vrátil do továrního týmu H.W.A. poté, co strávil dva roky ve starém voze týmu Persson Motorsport.
Jamie Green vyhrál poslední závod sezony 2011 na Hockenheimu, tehdy Brit prohlásil, že by chtěl na tomto výsledku stavět pro sezonu 2012 a své setrvání u Mercedesu. "DTM vstupuje do své nové éry, máme nové vozy, nová pravidla, která se mají postarat o ještě více vzrušující závody. Těším se na novou výzvu a doufám, že se mi podaří co možná nejvíc z mých 7letých zkušeností z DTM přenést do vývoje vozu C-Klasse Coupé," říká Jamie.
Šéf Mercedesu pro motorsport, Norbert Haug, k prodloužení smlouvy s jezdcem říká: "Jamie je bez deba jedním z nejrychlejších a nejlepších jezdců, kteří v DTM působí. Těšíme se na novou sezonu s Jamiem, je to rizí závodník. Vypiloval svoje znalosti němčiny, která je už skoro tak perfektní jako jeho jízda na Hockenheimu."
Green tak doplňuje zatím oznámenou sestavu Mercedesu pro novou sezonu, v té kromě něj najdeme ještě Garyho Paffetta, Davida Coultharda, Ralfa Schumachera a Susie Wolff.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?