Mercedes dnes potvrdil, že Jamie Green zůstává v jeho jezdecké sestavě DTM i pro rok 2012. Britský jezdec závodí pro Mercedes v DTM od roku 2005, za tu dobu se mu podařilo vyhrát 7 závodů. Vloni se vrátil do továrního týmu H.W.A. poté, co strávil dva roky ve starém voze týmu Persson Motorsport.
Jamie Green vyhrál poslední závod sezony 2011 na Hockenheimu, tehdy Brit prohlásil, že by chtěl na tomto výsledku stavět pro sezonu 2012 a své setrvání u Mercedesu. "DTM vstupuje do své nové éry, máme nové vozy, nová pravidla, která se mají postarat o ještě více vzrušující závody. Těším se na novou výzvu a doufám, že se mi podaří co možná nejvíc z mých 7letých zkušeností z DTM přenést do vývoje vozu C-Klasse Coupé," říká Jamie.
Šéf Mercedesu pro motorsport, Norbert Haug, k prodloužení smlouvy s jezdcem říká: "Jamie je bez deba jedním z nejrychlejších a nejlepších jezdců, kteří v DTM působí. Těšíme se na novou sezonu s Jamiem, je to rizí závodník. Vypiloval svoje znalosti němčiny, která je už skoro tak perfektní jako jeho jízda na Hockenheimu."
Green tak doplňuje zatím oznámenou sestavu Mercedesu pro novou sezonu, v té kromě něj najdeme ještě Garyho Paffetta, Davida Coultharda, Ralfa Schumachera a Susie Wolff.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?