Mercedes dnes potvrdil, že Jamie Green zůstává v jeho jezdecké sestavě DTM i pro rok 2012. Britský jezdec závodí pro Mercedes v DTM od roku 2005, za tu dobu se mu podařilo vyhrát 7 závodů. Vloni se vrátil do továrního týmu H.W.A. poté, co strávil dva roky ve starém voze týmu Persson Motorsport.
Jamie Green vyhrál poslední závod sezony 2011 na Hockenheimu, tehdy Brit prohlásil, že by chtěl na tomto výsledku stavět pro sezonu 2012 a své setrvání u Mercedesu. "DTM vstupuje do své nové éry, máme nové vozy, nová pravidla, která se mají postarat o ještě více vzrušující závody. Těším se na novou výzvu a doufám, že se mi podaří co možná nejvíc z mých 7letých zkušeností z DTM přenést do vývoje vozu C-Klasse Coupé," říká Jamie.
Šéf Mercedesu pro motorsport, Norbert Haug, k prodloužení smlouvy s jezdcem říká: "Jamie je bez deba jedním z nejrychlejších a nejlepších jezdců, kteří v DTM působí. Těšíme se na novou sezonu s Jamiem, je to rizí závodník. Vypiloval svoje znalosti němčiny, která je už skoro tak perfektní jako jeho jízda na Hockenheimu."
Green tak doplňuje zatím oznámenou sestavu Mercedesu pro novou sezonu, v té kromě něj najdeme ještě Garyho Paffetta, Davida Coultharda, Ralfa Schumachera a Susie Wolff.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?