Dirk Werner bude v roce 2012 startovat se žlutým BMW M3 DTM v barvách hlavního sponzora E-Postbrief. Zbarvení vozu se pilotovi líbí.
V tomto sbarvení jsme BMW M3 DTM vidět poprvé na testech v Estorilu. Tehdy poprvé vyjelo BMW M3 v klasickém zbarvení společnosti Deutsche Post AG. V sezoně 2012 bude s tímto vozem nastupovat Dirk Werner z týmu Schnitzer. Deutsche Post AG se při návratu BMW do DTM stává "premiovým partnerem BMW Motorsport".
"Deutsche Post AG je jako dlouhodobý partner s DTM úzce spjato. Je fantastické, že v roce 2012 bude startovat jedno z šesti BMW v barvách E-Postbrief a společnost patří mezi premiové partnery našeho týmu. Němec Dirk Werner se pro tento vůz přesně hodil," řekl šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt.
"E-Postbrief M3 DTM vám hned na první pohled padne do očí a to je v motorsportu vždy pozitivní. Konkurence tak vždy ví, s kým má tu čest," řekl Werner. Ingo Bohlken, Chief Marketing Officer BRIEF Deutsche Post AG, k tomu řekl: "DTM a BMW Motorsport docela dobře pasují s Deutsche Post AG. Pro obě strany hraje rychlost, dynamika, inovace a týmová práce velkou roli. Díky návratu BMW by to v budoucnu mohlo být ještě více napínavé než vloni. Těšíme se na vzájemnou spolupráci."
Foto designu vozu Dirka Wernera naleznete zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.