Dirk Werner bude v roce 2012 startovat se žlutým BMW M3 DTM v barvách hlavního sponzora E-Postbrief. Zbarvení vozu se pilotovi líbí.
V tomto sbarvení jsme BMW M3 DTM vidět poprvé na testech v Estorilu. Tehdy poprvé vyjelo BMW M3 v klasickém zbarvení společnosti Deutsche Post AG. V sezoně 2012 bude s tímto vozem nastupovat Dirk Werner z týmu Schnitzer. Deutsche Post AG se při návratu BMW do DTM stává "premiovým partnerem BMW Motorsport".
"Deutsche Post AG je jako dlouhodobý partner s DTM úzce spjato. Je fantastické, že v roce 2012 bude startovat jedno z šesti BMW v barvách E-Postbrief a společnost patří mezi premiové partnery našeho týmu. Němec Dirk Werner se pro tento vůz přesně hodil," řekl šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt.
"E-Postbrief M3 DTM vám hned na první pohled padne do očí a to je v motorsportu vždy pozitivní. Konkurence tak vždy ví, s kým má tu čest," řekl Werner. Ingo Bohlken, Chief Marketing Officer BRIEF Deutsche Post AG, k tomu řekl: "DTM a BMW Motorsport docela dobře pasují s Deutsche Post AG. Pro obě strany hraje rychlost, dynamika, inovace a týmová práce velkou roli. Díky návratu BMW by to v budoucnu mohlo být ještě více napínavé než vloni. Těšíme se na vzájemnou spolupráci."
Foto designu vozu Dirka Wernera naleznete zde.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?