Gary Paffett by si přál, aby vstoupil do nové éry DTM vítězstvím na Hockenheimringu. Jezdec Mercedesu počítá od samého začátku také s BMW.
"Vítězství na Hockenheimu by byl velkolepý vstup do nové sezony a také do nové éry DTM," netají své plány pro Motorsport-magazin.com Gary Paffett. Momentálně se všichni v Mercedesu soustředí na to, aby C-Klasse Coupé bylo konkurenceschopné. "Na tomto cílu teď pracujeme," potvrzuje Paffett. Sezonu plnou zklamání (2011) už hodil Brit za hlavu.
V roce 2012 se chce opět poprat o titul mistra DTM, prvně ale musí porazit své vlastní kolegy. "První výzvou pro každého jezdce je, aby porazil svého kolegu. A to je mým cílem, bez ohledu na to, jak dobré auto bude, chci být nejlepším jezdcem Mercedesu. Mým druhým cílem je vyzvat Audi a BMW na souboj. Doufám, že naše auto s nimi dokáže držet krok a nebo bude dokonce i lepší," věří Gary.
S BMW bývalý mistr DTM počítá od samotného začátku, bez ohledu na to, že nemají zkušenosti, budou rychlí od začátku. Díky novým pravidlům by mělo být BMW hned od začátku vážným kandidátem na prvenství: "Zcela jistě to pro BMW není jednoduchá práce vstoupit do DTM a bojovat proti Audi a Mercedesu. Obě značky mají s DTM v porovnání s BMW mnohem více zkušeností. Auta pro rok 2012 jsou ale úplně nová, celý koncept je nový - to je pro BMW výhoda. Jsem přesvědčen, že pokud odvedli dobrou práci, tak budou schopni už na Hockenheimu bojovat o vítězství. Jejich šance na vítězství je stejně velká, jako ostatních značek."
"V osobách Bruno Spenglera a Martina Tomczyka získali dva skvělé jezdce, kteří dohromady disponují velkým množství zkušeností. Oba vědí, jak se staví dobré auto pro DTM, to BMW pomůže. Momentálně je složité odhadnout rychlost konkurence, ale BMW určitě nepodceníme. Máme potenciál být hned od začátku konkurenceschopní," zakončil jezdec Mercedesu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?