Paffett: Snad vyhrajeme hned na Hockenheimu

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: dtm.de
iM2 9. března 2012 22:58
Sdílej:

Gary Paffett by si přál, aby vstoupil do nové éry DTM vítězstvím na Hockenheimringu. Jezdec Mercedesu počítá od samého začátku také s BMW.

"Vítězství na Hockenheimu by byl velkolepý vstup do nové sezony a také do nové éry DTM," netají své plány pro Motorsport-magazin.com Gary Paffett. Momentálně se všichni v Mercedesu soustředí na to, aby C-Klasse Coupé bylo konkurenceschopné. "Na tomto cílu teď pracujeme," potvrzuje Paffett. Sezonu plnou zklamání (2011) už hodil Brit za hlavu.

V roce 2012 se chce opět poprat o titul mistra DTM, prvně ale musí porazit své vlastní kolegy. "První výzvou pro každého jezdce je, aby porazil svého kolegu. A to je mým cílem, bez ohledu na to, jak dobré auto bude, chci být nejlepším jezdcem Mercedesu. Mým druhým cílem je vyzvat Audi a BMW na souboj. Doufám, že naše auto s nimi dokáže držet krok a nebo bude dokonce i lepší," věří Gary.

S BMW bývalý mistr DTM počítá od samotného začátku, bez ohledu na to, že nemají zkušenosti, budou rychlí od začátku. Díky novým pravidlům by mělo být BMW hned od začátku vážným kandidátem na prvenství: "Zcela jistě to pro BMW není jednoduchá práce vstoupit do DTM a bojovat proti Audi a Mercedesu. Obě značky mají s DTM v porovnání s BMW mnohem více zkušeností. Auta pro rok 2012 jsou ale úplně nová, celý koncept je nový - to je pro BMW výhoda. Jsem přesvědčen, že pokud odvedli dobrou práci, tak budou schopni už na Hockenheimu bojovat o vítězství. Jejich šance na vítězství je stejně velká, jako ostatních značek."

"V osobách Bruno Spenglera a Martina Tomczyka získali dva skvělé jezdce, kteří dohromady disponují velkým množství zkušeností. Oba vědí, jak se staví dobré auto pro DTM, to BMW pomůže. Momentálně je složité odhadnout rychlost konkurence, ale BMW určitě nepodceníme. Máme potenciál být hned od začátku konkurenceschopní," zakončil jezdec Mercedesu.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?

Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?