Gary Paffett by si přál, aby vstoupil do nové éry DTM vítězstvím na Hockenheimringu. Jezdec Mercedesu počítá od samého začátku také s BMW.
"Vítězství na Hockenheimu by byl velkolepý vstup do nové sezony a také do nové éry DTM," netají své plány pro Motorsport-magazin.com Gary Paffett. Momentálně se všichni v Mercedesu soustředí na to, aby C-Klasse Coupé bylo konkurenceschopné. "Na tomto cílu teď pracujeme," potvrzuje Paffett. Sezonu plnou zklamání (2011) už hodil Brit za hlavu.
V roce 2012 se chce opět poprat o titul mistra DTM, prvně ale musí porazit své vlastní kolegy. "První výzvou pro každého jezdce je, aby porazil svého kolegu. A to je mým cílem, bez ohledu na to, jak dobré auto bude, chci být nejlepším jezdcem Mercedesu. Mým druhým cílem je vyzvat Audi a BMW na souboj. Doufám, že naše auto s nimi dokáže držet krok a nebo bude dokonce i lepší," věří Gary.
S BMW bývalý mistr DTM počítá od samotného začátku, bez ohledu na to, že nemají zkušenosti, budou rychlí od začátku. Díky novým pravidlům by mělo být BMW hned od začátku vážným kandidátem na prvenství: "Zcela jistě to pro BMW není jednoduchá práce vstoupit do DTM a bojovat proti Audi a Mercedesu. Obě značky mají s DTM v porovnání s BMW mnohem více zkušeností. Auta pro rok 2012 jsou ale úplně nová, celý koncept je nový - to je pro BMW výhoda. Jsem přesvědčen, že pokud odvedli dobrou práci, tak budou schopni už na Hockenheimu bojovat o vítězství. Jejich šance na vítězství je stejně velká, jako ostatních značek."
"V osobách Bruno Spenglera a Martina Tomczyka získali dva skvělé jezdce, kteří dohromady disponují velkým množství zkušeností. Oba vědí, jak se staví dobré auto pro DTM, to BMW pomůže. Momentálně je složité odhadnout rychlost konkurence, ale BMW určitě nepodceníme. Máme potenciál být hned od začátku konkurenceschopní," zakončil jezdec Mercedesu.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?