Gary Paffett by si přál, aby vstoupil do nové éry DTM vítězstvím na Hockenheimringu. Jezdec Mercedesu počítá od samého začátku také s BMW.
"Vítězství na Hockenheimu by byl velkolepý vstup do nové sezony a také do nové éry DTM," netají své plány pro Motorsport-magazin.com Gary Paffett. Momentálně se všichni v Mercedesu soustředí na to, aby C-Klasse Coupé bylo konkurenceschopné. "Na tomto cílu teď pracujeme," potvrzuje Paffett. Sezonu plnou zklamání (2011) už hodil Brit za hlavu.
V roce 2012 se chce opět poprat o titul mistra DTM, prvně ale musí porazit své vlastní kolegy. "První výzvou pro každého jezdce je, aby porazil svého kolegu. A to je mým cílem, bez ohledu na to, jak dobré auto bude, chci být nejlepším jezdcem Mercedesu. Mým druhým cílem je vyzvat Audi a BMW na souboj. Doufám, že naše auto s nimi dokáže držet krok a nebo bude dokonce i lepší," věří Gary.
S BMW bývalý mistr DTM počítá od samotného začátku, bez ohledu na to, že nemají zkušenosti, budou rychlí od začátku. Díky novým pravidlům by mělo být BMW hned od začátku vážným kandidátem na prvenství: "Zcela jistě to pro BMW není jednoduchá práce vstoupit do DTM a bojovat proti Audi a Mercedesu. Obě značky mají s DTM v porovnání s BMW mnohem více zkušeností. Auta pro rok 2012 jsou ale úplně nová, celý koncept je nový - to je pro BMW výhoda. Jsem přesvědčen, že pokud odvedli dobrou práci, tak budou schopni už na Hockenheimu bojovat o vítězství. Jejich šance na vítězství je stejně velká, jako ostatních značek."
"V osobách Bruno Spenglera a Martina Tomczyka získali dva skvělé jezdce, kteří dohromady disponují velkým množství zkušeností. Oba vědí, jak se staví dobré auto pro DTM, to BMW pomůže. Momentálně je složité odhadnout rychlost konkurence, ale BMW určitě nepodceníme. Máme potenciál být hned od začátku konkurenceschopní," zakončil jezdec Mercedesu.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.