Andy Priaulx bude v příští sezoně bojovat v DTM v barách týmu BMW. Ve své první sezoně v německé sérii si bude muset vzpomenout na školní časy.
Crowne Plaza, jedna ze společností InterContinental Hotels Group, od této sezony vstupuje do DTM jako partner týmu BMW Motorsport. Andyho Priaulxe z týmu RBM čeká sezona za volantem BMW M3 DTM v barvách společnosti Crowne Plaza Hotels (foto zde a zde). Spolupráce mezi BMW a Crowne Plaza tak bude trvat již šestým rokem. Andy bude i nadále aktivní jako vyslanec značky. Už když Brit v roce 2007 vyhrál svůj třetí titul ve FIA WTCC, tak měl na kapotě svého BMW 320si WTCC logo společnosti.
"Nové výzvy jsou vždy vzrušující, ale zároveň je hezké mít kolem sebe známé tváře. Mým týmovým kolegou bude Augusto. Stejně jako já, je i on už řadu let součástí rodiny BMW a v roce 2010 pojedeme spolu v RBM. K tomu je tu ještě Crowne Plaza, která mně a BMW poskytuje dlouhou a loajální podporu. Je to trošku jako když jste ve škole šli do vyšší třídy, ale své staré kamárady jste měli pořád u sebe," řekl Andy Priaulx.
Šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, říká: "Pro nás je obzvláště důležité, abychom s našimi partneri dlouhodobě spolupracovali a mohli slavit další a další triumfy na trati. Perfektním příkladem toho je naše spolupráce s InterContinental Hotels Group a jejich značkou Crowne Plaza Hotels & Resorts. Od zisku světového titulu v roce 2007 až po tři tituly v GT v American Le Mans Series 2011: Spolu jsme dosáhli už na spoustu vítězství. Budeme se snažit, aby to byl případ i DTM a naší další spolupráce."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.