Andy Priaulx bude v příští sezoně bojovat v DTM v barách týmu BMW. Ve své první sezoně v německé sérii si bude muset vzpomenout na školní časy.
Crowne Plaza, jedna ze společností InterContinental Hotels Group, od této sezony vstupuje do DTM jako partner týmu BMW Motorsport. Andyho Priaulxe z týmu RBM čeká sezona za volantem BMW M3 DTM v barvách společnosti Crowne Plaza Hotels (foto zde a zde). Spolupráce mezi BMW a Crowne Plaza tak bude trvat již šestým rokem. Andy bude i nadále aktivní jako vyslanec značky. Už když Brit v roce 2007 vyhrál svůj třetí titul ve FIA WTCC, tak měl na kapotě svého BMW 320si WTCC logo společnosti.
"Nové výzvy jsou vždy vzrušující, ale zároveň je hezké mít kolem sebe známé tváře. Mým týmovým kolegou bude Augusto. Stejně jako já, je i on už řadu let součástí rodiny BMW a v roce 2010 pojedeme spolu v RBM. K tomu je tu ještě Crowne Plaza, která mně a BMW poskytuje dlouhou a loajální podporu. Je to trošku jako když jste ve škole šli do vyšší třídy, ale své staré kamárady jste měli pořád u sebe," řekl Andy Priaulx.
Šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, říká: "Pro nás je obzvláště důležité, abychom s našimi partneri dlouhodobě spolupracovali a mohli slavit další a další triumfy na trati. Perfektním příkladem toho je naše spolupráce s InterContinental Hotels Group a jejich značkou Crowne Plaza Hotels & Resorts. Od zisku světového titulu v roce 2007 až po tři tituly v GT v American Le Mans Series 2011: Spolu jsme dosáhli už na spoustu vítězství. Budeme se snažit, aby to byl případ i DTM a naší další spolupráce."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?