Andy Priaulx bude v příští sezoně bojovat v DTM v barách týmu BMW. Ve své první sezoně v německé sérii si bude muset vzpomenout na školní časy.
Crowne Plaza, jedna ze společností InterContinental Hotels Group, od této sezony vstupuje do DTM jako partner týmu BMW Motorsport. Andyho Priaulxe z týmu RBM čeká sezona za volantem BMW M3 DTM v barvách společnosti Crowne Plaza Hotels (foto zde a zde). Spolupráce mezi BMW a Crowne Plaza tak bude trvat již šestým rokem. Andy bude i nadále aktivní jako vyslanec značky. Už když Brit v roce 2007 vyhrál svůj třetí titul ve FIA WTCC, tak měl na kapotě svého BMW 320si WTCC logo společnosti.
"Nové výzvy jsou vždy vzrušující, ale zároveň je hezké mít kolem sebe známé tváře. Mým týmovým kolegou bude Augusto. Stejně jako já, je i on už řadu let součástí rodiny BMW a v roce 2010 pojedeme spolu v RBM. K tomu je tu ještě Crowne Plaza, která mně a BMW poskytuje dlouhou a loajální podporu. Je to trošku jako když jste ve škole šli do vyšší třídy, ale své staré kamárady jste měli pořád u sebe," řekl Andy Priaulx.
Šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, říká: "Pro nás je obzvláště důležité, abychom s našimi partneri dlouhodobě spolupracovali a mohli slavit další a další triumfy na trati. Perfektním příkladem toho je naše spolupráce s InterContinental Hotels Group a jejich značkou Crowne Plaza Hotels & Resorts. Od zisku světového titulu v roce 2007 až po tři tituly v GT v American Le Mans Series 2011: Spolu jsme dosáhli už na spoustu vítězství. Budeme se snažit, aby to byl případ i DTM a naší další spolupráce."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?