V DTM vstupují s novou sezonou v platnost nová pravidla. Audi a Mercedes tedy musely vytvořit nástupce pro A4 DTM a C-Klasse DTM. Nové vozy (M3 DTM, A5 DTM a C-Klasse Coupé DTM) prošly homologací.
Všechny tři značky v předešlých měsících testovaly tajně, s vyloučením veřejnosti. Ke společným testům se sešly jen zřídka a informace se na veřejnost moc nedostávaly. Vše směřovalo k datu 1. března, kdy byla naplánovaná homologace nových vozů. Zatím pouze Audi ukázalo finální verzi A5 DTM, i když je vůz stále v "maskovacím zbarvení" (obrázek naleznete zde).
Šéf Audi pro motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich, řekl: "Letos budou v DTM rozhodovat, ještě více než kdy dříve, detaily. Je tedy zcela pochopitelné, že věci, na kterých jste v předešlých několika měsících tak usilovně pracovali, chcete co možná nejdéle udržet v tajnosti."
Filipe Albuquerque, který pojede s A5 DTM v týmu Rosberg, věří, že bude nový vůz opravdovým krokem vpřed: "Od nového auta očekávám opravdu hodně. Nikdy bych si ale nepomyslel, že pokrok bude tak velký, jaký opravdu je. Zvláště v rychlých zatáčkách se nová A5 chová více jak formule. Budu se muset změně z A4 na A5 přizpůsobit."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?