David Coulthard bude v Deutsche Tourenwagen Masters pokračovat i v sezoně 2012. Vloni skončil v celkovém hodnocení na 16. místě. Letošní rok bude jeho třetí sezonou v DTM.
"V roce 2012 vstupuje DTM do nové éry. Nová pravidla, nové vozy a také příchod třetí značky slibují zajímavější závody než kdykoliv předtím. To je důvod, proč se již nemohu dočkat své 3. sezony v DTM s Mercedesem," říká David Coulthard.
"V předešlých dvou letech jsem se musel o DTM hodně naučit - o stylu, jakým se s vozy jezdí, o technice a tak dále. Teď už znám náš tým dokonale a po 15 letech jako zaměstnanec značky Mercedes-Benz se cítím jako doma. V roce 2012 bych chtěl pokračovat ve zlepšování mých výsledků a zajet nějaké dobré závody," doufá ve zlepšení Skot, který zatím jezdil s rok starým vozem.
Jezdec již měl možnost vyzkoušet si nový Mercedes C-Klasse Coupé na trati a jeho první dojmy jsou skvělé: "Můj první dojem z našeho C-Klasse Coupé je velmi dobrý. Zvláště se mi líbí pádla pod volantem, na ně jsem z Formule 1 dobře zvyklý."
David za dvě sezony v DTM odjel 22 závodů, z nichž vytěžil 2 body a 2krát zajel nejrychlejší kolo závodu. 40letý vicemistr světa F1 z roku 2001 dostane aktuální auto a měl by jezdit v týmu Mücke Motorsport.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?