David Coulthard bude v Deutsche Tourenwagen Masters pokračovat i v sezoně 2012. Vloni skončil v celkovém hodnocení na 16. místě. Letošní rok bude jeho třetí sezonou v DTM.
"V roce 2012 vstupuje DTM do nové éry. Nová pravidla, nové vozy a také příchod třetí značky slibují zajímavější závody než kdykoliv předtím. To je důvod, proč se již nemohu dočkat své 3. sezony v DTM s Mercedesem," říká David Coulthard.
"V předešlých dvou letech jsem se musel o DTM hodně naučit - o stylu, jakým se s vozy jezdí, o technice a tak dále. Teď už znám náš tým dokonale a po 15 letech jako zaměstnanec značky Mercedes-Benz se cítím jako doma. V roce 2012 bych chtěl pokračovat ve zlepšování mých výsledků a zajet nějaké dobré závody," doufá ve zlepšení Skot, který zatím jezdil s rok starým vozem.
Jezdec již měl možnost vyzkoušet si nový Mercedes C-Klasse Coupé na trati a jeho první dojmy jsou skvělé: "Můj první dojem z našeho C-Klasse Coupé je velmi dobrý. Zvláště se mi líbí pádla pod volantem, na ně jsem z Formule 1 dobře zvyklý."
David za dvě sezony v DTM odjel 22 závodů, z nichž vytěžil 2 body a 2krát zajel nejrychlejší kolo závodu. 40letý vicemistr světa F1 z roku 2001 dostane aktuální auto a měl by jezdit v týmu Mücke Motorsport.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?