David Coulthard bude v Deutsche Tourenwagen Masters pokračovat i v sezoně 2012. Vloni skončil v celkovém hodnocení na 16. místě. Letošní rok bude jeho třetí sezonou v DTM.
"V roce 2012 vstupuje DTM do nové éry. Nová pravidla, nové vozy a také příchod třetí značky slibují zajímavější závody než kdykoliv předtím. To je důvod, proč se již nemohu dočkat své 3. sezony v DTM s Mercedesem," říká David Coulthard.
"V předešlých dvou letech jsem se musel o DTM hodně naučit - o stylu, jakým se s vozy jezdí, o technice a tak dále. Teď už znám náš tým dokonale a po 15 letech jako zaměstnanec značky Mercedes-Benz se cítím jako doma. V roce 2012 bych chtěl pokračovat ve zlepšování mých výsledků a zajet nějaké dobré závody," doufá ve zlepšení Skot, který zatím jezdil s rok starým vozem.
Jezdec již měl možnost vyzkoušet si nový Mercedes C-Klasse Coupé na trati a jeho první dojmy jsou skvělé: "Můj první dojem z našeho C-Klasse Coupé je velmi dobrý. Zvláště se mi líbí pádla pod volantem, na ně jsem z Formule 1 dobře zvyklý."
David za dvě sezony v DTM odjel 22 závodů, z nichž vytěžil 2 body a 2krát zajel nejrychlejší kolo závodu. 40letý vicemistr světa F1 z roku 2001 dostane aktuální auto a měl by jezdit v týmu Mücke Motorsport.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?