Audi dnes oznámilo své jezdecké složení pro sérii Deutsche Tourenwagen Masters pro letošní rok. Stejně jako u BMW budou značku reprezentovat 3 týmy: ABT Sportsline, Phoenix Racing a Team Rosberg.
"Chceme, aby všechny naše týmy a jezdci odstartovali do sezony 2012 na stejné úrovni," řekl šéf Audi pro motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich. V týmu ABT Sportsline pokračují Mattias Ekström a Timo Scheider, kteří za něj startovali již v letech minulých. Nováčkem v bývalém továrním týmu je Rahel Frey.
Nové složení bude mít Phoenix Racing, s nimž vloni získal titul Martin Tomczyk - současný jezdec BMW. Tým budou reprezentovat Miguel Molina a Mike Rockenfeller.
Naopak v Teamu Rosberg zůstávají stejní jezdci, jako vloni. Mladíci Filipe Albuquerque a Edoardo Mortara dostali důvěru pro další rok ve voze Audi DTM.
Ve vozech Audi A5 DTM uvidíme tedy 7 jezdců. "Věřím, že naše dlouhodobé tři týmy a zkušení jezdci zajístí, že bude naše značka připravena na velmi vzrušující sezonu 2012, ve které proti sobě v DTM nastoupí tři německé prémiové značky - Audi, BMW a Mercedes - Benz. Konkurence bude vysoká. Díky novým pravidlům, která jsou více striktní, budou rozhodovat detaily. To je důvod, proč jsme se rozhodli pokračovat s našemi třemi osvědčenými týmy a jezdci," pokračuje Ullrich.
"Mattias i Timo ví, jak DTM vyhrát. Oba mají zkušenosti s více než 100 závody DTM. Mike získal v minulé sezoně svoje první vítězství. Filipe , Miguel a Edoardo se vloni dokázali postavit na stupně vítězů. Zároveň věřím, že i Rahel dokáže pro nás všechny připravit ve své druhé sezoně v DTM nějaké překvapení. Během zimních testů prokázala, že má potenciál."
ABT Sportsline Mattias Ekström (Švéd) Rahel Frey (Švýcarka) Timo Scheider (Němec) Phoenix Racing Miguel Molina (Španěl) Mike Rockenfeller (Němec) Team Rosberg Filipe Albuquerque (Portugalec) Edoardo Mortara (Ital) Tato jezdecká sestava mimo jiného potvrzuje, že Oliver Jarvis přišel o své místo v DTM.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?