Podle Mattiase Ekströma jsou největší změnou na nových vozech DTM širší pneumatiky. Do startu nové sezony zbývají ještě 2 měsíce. Na konci té minulé jsme ve startovním poli naposledy viděli sedany, které jsou nahrazeny kupé.
Jenže změnou typu karosérie to nekončí, je to pouze jedna z mnoha změn. Další nalezneme například v oblasti aerodynamiky, přenosu hnací síly, také na podvozku se nové vozy výrazně liší od těch předešlých. Zatím pouze málo jezdců se vyjádřilo na adresu nových vozů, na to, jak se ve srovnání se svými předchůdci změnily. Ti, co se již o pocitech s novými vozy podělili, však žádné větší rozdíly nezaznamenali.
"Auto se od staré A4 DTM liší po jezdecké stránce pouze málo. Největším rozdílem jsou nové a širší pneumatiky. Díky nim se jezdecký styl trošku mění," říká Mattias Ekström. "Ted navíc máme řadící páčku přímo na volantu. Jak velká ale nakonec bude, to zatím nevíme. Ve voze jsme zatím finální verzi neměli." Týmům už ale moc dní na finální úpravy nezbývá, protože 1. března je naplánovaná homolagace nových aut.
Podle Švéda už se ale na autě mení pouze drobné detaily: "Teď už pracujeme pouze na finálních úpravách." 33letý dvojnásobný šampion DTM má za to, že se nové vozy předvedou v plné kráse a síle na trati až po homologačním procesu: "Každá značka se teď snaží udržet si svoje malé tajemství do poslední chvíle pro sebe. Po 1. březnu ale budou muset všichni trošku odhalit svoje karty, především během testů."
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?