Značky zúčatněné v DTM společně testují před startem sezony 2012 v portugalském Estorilu. BMW představilo další zbarvení - i M3 DTM bude ve žlutých barvách E-Postbrief.
Mercedes, Audi a BMW absolvují poslední společný test, poté už budou jednotlivé značky opět pracovat samostatně. Na vylepšení svých vozů mají čas do 1. března. To je čeká homologace, po níž už budou změny prováděné na voze velmi omezené. Testy se zamaskovanými vozy by už poté měly být konečně minulostí.
Až do tohoto testu v Estorilu zveřejňovalo snímky nové M3 DTM pouze BMW, Audi a Mercedes nikoliv. To se teď změnilo, když se podařilo portugalským fotografům obdržet vyjímku. Test trvá do čtvrtka.
BMW jezdí v Portugalsku s jedním žlutým vozem v barvách pošty. Toto zbarvení je již konečné a tak jej budeme vídat i v sezoně. Mnichovští jezdí v Estorilu se 3 vozy, k dispozici mají 5 pilotů. Jistě mezi nimi není Joey Hand, který absolvuje momentálně testy ALMS v Sebringu, jeho kolegou je nový testovací jezdec BMW pro DTM - Marco Wittmann.
Audi jezdí se dvěma A5 DTM. Navíc má k dispozici i jednu starou A4 DTM. Nová zbraň z Ingolstadtu vypadá hladce a uhlazeně. Aktuální aerodynamická specifikace však určitě nebude odpovídat té konečné.
Mercedes jezdí se dvěma C-Klasse Coupé, které jsou v barvách AMG a Thomas Sabo. Vozy jsou maskovány pouze ve spodní části.
Foto naleznete zde.
zdroj: www.motorsport-total.com
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.