Značky zúčatněné v DTM společně testují před startem sezony 2012 v portugalském Estorilu. BMW představilo další zbarvení - i M3 DTM bude ve žlutých barvách E-Postbrief.
Mercedes, Audi a BMW absolvují poslední společný test, poté už budou jednotlivé značky opět pracovat samostatně. Na vylepšení svých vozů mají čas do 1. března. To je čeká homologace, po níž už budou změny prováděné na voze velmi omezené. Testy se zamaskovanými vozy by už poté měly být konečně minulostí.
Až do tohoto testu v Estorilu zveřejňovalo snímky nové M3 DTM pouze BMW, Audi a Mercedes nikoliv. To se teď změnilo, když se podařilo portugalským fotografům obdržet vyjímku. Test trvá do čtvrtka.
BMW jezdí v Portugalsku s jedním žlutým vozem v barvách pošty. Toto zbarvení je již konečné a tak jej budeme vídat i v sezoně. Mnichovští jezdí v Estorilu se 3 vozy, k dispozici mají 5 pilotů. Jistě mezi nimi není Joey Hand, který absolvuje momentálně testy ALMS v Sebringu, jeho kolegou je nový testovací jezdec BMW pro DTM - Marco Wittmann.
Audi jezdí se dvěma A5 DTM. Navíc má k dispozici i jednu starou A4 DTM. Nová zbraň z Ingolstadtu vypadá hladce a uhlazeně. Aktuální aerodynamická specifikace však určitě nebude odpovídat té konečné.
Mercedes jezdí se dvěma C-Klasse Coupé, které jsou v barvách AMG a Thomas Sabo. Vozy jsou maskovány pouze ve spodní části.
Foto naleznete zde.
zdroj: www.motorsport-total.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?