Značky zúčatněné v DTM společně testují před startem sezony 2012 v portugalském Estorilu. BMW představilo další zbarvení - i M3 DTM bude ve žlutých barvách E-Postbrief.
Mercedes, Audi a BMW absolvují poslední společný test, poté už budou jednotlivé značky opět pracovat samostatně. Na vylepšení svých vozů mají čas do 1. března. To je čeká homologace, po níž už budou změny prováděné na voze velmi omezené. Testy se zamaskovanými vozy by už poté měly být konečně minulostí.
Až do tohoto testu v Estorilu zveřejňovalo snímky nové M3 DTM pouze BMW, Audi a Mercedes nikoliv. To se teď změnilo, když se podařilo portugalským fotografům obdržet vyjímku. Test trvá do čtvrtka.
BMW jezdí v Portugalsku s jedním žlutým vozem v barvách pošty. Toto zbarvení je již konečné a tak jej budeme vídat i v sezoně. Mnichovští jezdí v Estorilu se 3 vozy, k dispozici mají 5 pilotů. Jistě mezi nimi není Joey Hand, který absolvuje momentálně testy ALMS v Sebringu, jeho kolegou je nový testovací jezdec BMW pro DTM - Marco Wittmann.
Audi jezdí se dvěma A5 DTM. Navíc má k dispozici i jednu starou A4 DTM. Nová zbraň z Ingolstadtu vypadá hladce a uhlazeně. Aktuální aerodynamická specifikace však určitě nebude odpovídat té konečné.
Mercedes jezdí se dvěma C-Klasse Coupé, které jsou v barvách AMG a Thomas Sabo. Vozy jsou maskovány pouze ve spodní části.
Foto naleznete zde.
zdroj: www.motorsport-total.com
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?