Značky zúčatněné v DTM společně testují před startem sezony 2012 v portugalském Estorilu. BMW představilo další zbarvení - i M3 DTM bude ve žlutých barvách E-Postbrief.
Mercedes, Audi a BMW absolvují poslední společný test, poté už budou jednotlivé značky opět pracovat samostatně. Na vylepšení svých vozů mají čas do 1. března. To je čeká homologace, po níž už budou změny prováděné na voze velmi omezené. Testy se zamaskovanými vozy by už poté měly být konečně minulostí.
Až do tohoto testu v Estorilu zveřejňovalo snímky nové M3 DTM pouze BMW, Audi a Mercedes nikoliv. To se teď změnilo, když se podařilo portugalským fotografům obdržet vyjímku. Test trvá do čtvrtka.
BMW jezdí v Portugalsku s jedním žlutým vozem v barvách pošty. Toto zbarvení je již konečné a tak jej budeme vídat i v sezoně. Mnichovští jezdí v Estorilu se 3 vozy, k dispozici mají 5 pilotů. Jistě mezi nimi není Joey Hand, který absolvuje momentálně testy ALMS v Sebringu, jeho kolegou je nový testovací jezdec BMW pro DTM - Marco Wittmann.
Audi jezdí se dvěma A5 DTM. Navíc má k dispozici i jednu starou A4 DTM. Nová zbraň z Ingolstadtu vypadá hladce a uhlazeně. Aktuální aerodynamická specifikace však určitě nebude odpovídat té konečné.
Mercedes jezdí se dvěma C-Klasse Coupé, které jsou v barvách AMG a Thomas Sabo. Vozy jsou maskovány pouze ve spodní části.
Foto naleznete zde.
zdroj: www.motorsport-total.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.