Značky zúčatněné v DTM společně testují před startem sezony 2012 v portugalském Estorilu. BMW představilo další zbarvení - i M3 DTM bude ve žlutých barvách E-Postbrief.
Mercedes, Audi a BMW absolvují poslední společný test, poté už budou jednotlivé značky opět pracovat samostatně. Na vylepšení svých vozů mají čas do 1. března. To je čeká homologace, po níž už budou změny prováděné na voze velmi omezené. Testy se zamaskovanými vozy by už poté měly být konečně minulostí.
Až do tohoto testu v Estorilu zveřejňovalo snímky nové M3 DTM pouze BMW, Audi a Mercedes nikoliv. To se teď změnilo, když se podařilo portugalským fotografům obdržet vyjímku. Test trvá do čtvrtka.
BMW jezdí v Portugalsku s jedním žlutým vozem v barvách pošty. Toto zbarvení je již konečné a tak jej budeme vídat i v sezoně. Mnichovští jezdí v Estorilu se 3 vozy, k dispozici mají 5 pilotů. Jistě mezi nimi není Joey Hand, který absolvuje momentálně testy ALMS v Sebringu, jeho kolegou je nový testovací jezdec BMW pro DTM - Marco Wittmann.
Audi jezdí se dvěma A5 DTM. Navíc má k dispozici i jednu starou A4 DTM. Nová zbraň z Ingolstadtu vypadá hladce a uhlazeně. Aktuální aerodynamická specifikace však určitě nebude odpovídat té konečné.
Mercedes jezdí se dvěma C-Klasse Coupé, které jsou v barvách AMG a Thomas Sabo. Vozy jsou maskovány pouze ve spodní části.
Foto naleznete zde.
zdroj: www.motorsport-total.com
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?