Jarvis v LeMans - konec kariéry v DTM?

Jarvis, Olivier
Jarvis, Olivier, foto: dtm.de
iM2 5. února 2012 20:11
Sdílej:

Audi oznámilo, že se Olivier Jarvis stává náhradním jezdcem jejich kádru pro 24 hodinovku v Le Mans. Kariéra Brita v Audi tak může dále pokračovat.

Poté, co BMW oznámilo svůj kádr, se teď čeká na potvrzení jezdeckých sestav jeho konkurentů. Ani Mercedes ani Audi jejich sestavy ještě nezveřejnily, ale na obou stranách se už situace začínají více a více vyjasňovat. U Audi se s největší pravděpodobností můžeme těšit na staré známé tváře.

Ingolstadští chtějí do nové sezony nasadit celkem 7 speciálů A5 DTM, jenže doteď měl jejich kádr devět pilotů. Šampion, Martin Tomczyk, odešel k BMW a na start se postaví v týmu RMG Stefana Reinholda (psali jsme zde). Nicméně stále v kádru zbývá osm pilotů, a tak by sedačka v továrním autě pro sezonu 2012 nemusela zbýt na Oliviera Jarvise.

Brit se v jeho prvních dvou sezonách v DTM ukazoval v dobrém světle, a tak následoval přestup do týmu Abt, kde obdržel vůz aktuální specifikace a mohl tak ještě více ukázat svůj talent. Sezonu 2010 uzavřel Jarvis jako nejhorší z kvarteta jezdců týmu Abt. V loňské sezoně ukázal své schopnosti třetím místem v Rakousku, ale to bylo vše. Jinak se do cíle spíše nedostal než dostal.

Olivier na Brands Hatch 2009...

Jak to tak vypadá, tak jeho budoucnost je ve vytrvalostních závodech. Audi pro letošní 24 hodinovku v Le Mans přihlásilo hned čtyři auta. Při zapsání do startovní listiny musel být na každé auto uveden alespoň jeden náhradní jezdec - Olivier Jarvis. Brit by měl doplnit trio vozu Audi R18 TDI se startovním číslem 4. Jarvis to v Le Mans již zná, když byl v roce 2010 na startu s Audi týmu Kolles.

...a zde vloni na Zaandvoortu

Do nového MS ve vytrvalostních závodech Audi přihlásilo čtyři hybridní R18. Jarvis tam pravděpodobně nedostane stabilní místo. Ale je docela možné, že by si dostavadní jezdec týmu Abt mohl zazávodit v některém ze zákaznických týmu na scéně GT závodů s Audi R8.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.