Audi oznámilo, že se Olivier Jarvis stává náhradním jezdcem jejich kádru pro 24 hodinovku v Le Mans. Kariéra Brita v Audi tak může dále pokračovat.
Poté, co BMW oznámilo svůj kádr, se teď čeká na potvrzení jezdeckých sestav jeho konkurentů. Ani Mercedes ani Audi jejich sestavy ještě nezveřejnily, ale na obou stranách se už situace začínají více a více vyjasňovat. U Audi se s největší pravděpodobností můžeme těšit na staré známé tváře.
Ingolstadští chtějí do nové sezony nasadit celkem 7 speciálů A5 DTM, jenže doteď měl jejich kádr devět pilotů. Šampion, Martin Tomczyk, odešel k BMW a na start se postaví v týmu RMG Stefana Reinholda (psali jsme zde). Nicméně stále v kádru zbývá osm pilotů, a tak by sedačka v továrním autě pro sezonu 2012 nemusela zbýt na Oliviera Jarvise.
Brit se v jeho prvních dvou sezonách v DTM ukazoval v dobrém světle, a tak následoval přestup do týmu Abt, kde obdržel vůz aktuální specifikace a mohl tak ještě více ukázat svůj talent. Sezonu 2010 uzavřel Jarvis jako nejhorší z kvarteta jezdců týmu Abt. V loňské sezoně ukázal své schopnosti třetím místem v Rakousku, ale to bylo vše. Jinak se do cíle spíše nedostal než dostal.
Olivier na Brands Hatch 2009...
Jak to tak vypadá, tak jeho budoucnost je ve vytrvalostních závodech. Audi pro letošní 24 hodinovku v Le Mans přihlásilo hned čtyři auta. Při zapsání do startovní listiny musel být na každé auto uveden alespoň jeden náhradní jezdec - Olivier Jarvis. Brit by měl doplnit trio vozu Audi R18 TDI se startovním číslem 4. Jarvis to v Le Mans již zná, když byl v roce 2010 na startu s Audi týmu Kolles.
...a zde vloni na Zaandvoortu
Do nového MS ve vytrvalostních závodech Audi přihlásilo čtyři hybridní R18. Jarvis tam pravděpodobně nedostane stabilní místo. Ale je docela možné, že by si dostavadní jezdec týmu Abt mohl zazávodit v některém ze zákaznických týmu na scéně GT závodů s Audi R8.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?