Mnichovská automobilka BMW sice již před dlouhou dobou oznámila jména 3 týmu (RMG, RBM a Schitzer), které ji budou v letošní sezoně DTM reprezentovat, ale nebylo známo, kteří jezdci pojedou za jaké týmy. To dnes BMW vyjasnilo.
Martin Tomczyk, který se k BMW připojil teď v zimě od Audi jako úřadující šampion DTM, bude nastupovat v týmu RMG. Zajímavostí je, že celý tým RMG vznikl vloni v létě s jasným cílem: Zastupovat BMW v DTM. Jeho týmovým kolegou bude nováček neměcké série, Američan Joey Hand.
Druhým jezdcem, který se podařilo BMW přetáhnout od konkurence, je Bruno Spengler. Ho uvidíme v barvách týmu Schnitzer společně s továrním jezdcem BMW, Dirkem Wernerem. Ten dříve zastupoval BMW ve vytvrvalostních závodech. Tým Schitzer též patří k tradičním týmům německé značky.
RBM bude mít k dispozici také dva jezdce. Jednim z nich bude Andy Priaulx, tedy jezdec, který právě s tímto týmem vyhrál ve WTCC 3 tituly. RBM tedy dříve reprezentovalo BMW ve WTCC. Druhým jezdcem týmu bude Augusto Farfus, tedy také jezdec z WTCC.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?