Mnichovská automobilka BMW sice již před dlouhou dobou oznámila jména 3 týmu (RMG, RBM a Schitzer), které ji budou v letošní sezoně DTM reprezentovat, ale nebylo známo, kteří jezdci pojedou za jaké týmy. To dnes BMW vyjasnilo.
Martin Tomczyk, který se k BMW připojil teď v zimě od Audi jako úřadující šampion DTM, bude nastupovat v týmu RMG. Zajímavostí je, že celý tým RMG vznikl vloni v létě s jasným cílem: Zastupovat BMW v DTM. Jeho týmovým kolegou bude nováček neměcké série, Američan Joey Hand.
Druhým jezdcem, který se podařilo BMW přetáhnout od konkurence, je Bruno Spengler. Ho uvidíme v barvách týmu Schnitzer společně s továrním jezdcem BMW, Dirkem Wernerem. Ten dříve zastupoval BMW ve vytvrvalostních závodech. Tým Schitzer též patří k tradičním týmům německé značky.
RBM bude mít k dispozici také dva jezdce. Jednim z nich bude Andy Priaulx, tedy jezdec, který právě s tímto týmem vyhrál ve WTCC 3 tituly. RBM tedy dříve reprezentovalo BMW ve WTCC. Druhým jezdcem týmu bude Augusto Farfus, tedy také jezdec z WTCC.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.