Mnichovská automobilka BMW sice již před dlouhou dobou oznámila jména 3 týmu (RMG, RBM a Schitzer), které ji budou v letošní sezoně DTM reprezentovat, ale nebylo známo, kteří jezdci pojedou za jaké týmy. To dnes BMW vyjasnilo.
Martin Tomczyk, který se k BMW připojil teď v zimě od Audi jako úřadující šampion DTM, bude nastupovat v týmu RMG. Zajímavostí je, že celý tým RMG vznikl vloni v létě s jasným cílem: Zastupovat BMW v DTM. Jeho týmovým kolegou bude nováček neměcké série, Američan Joey Hand.
Druhým jezdcem, který se podařilo BMW přetáhnout od konkurence, je Bruno Spengler. Ho uvidíme v barvách týmu Schnitzer společně s továrním jezdcem BMW, Dirkem Wernerem. Ten dříve zastupoval BMW ve vytvrvalostních závodech. Tým Schitzer též patří k tradičním týmům německé značky.
RBM bude mít k dispozici také dva jezdce. Jednim z nich bude Andy Priaulx, tedy jezdec, který právě s tímto týmem vyhrál ve WTCC 3 tituly. RBM tedy dříve reprezentovalo BMW ve WTCC. Druhým jezdcem týmu bude Augusto Farfus, tedy také jezdec z WTCC.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.