Gary Paffett se už nemůže dočkat nové sezony a díky novým autům pro DTM vidí určité podobnosti s F1. Je před ním těžký rok.
Gary Paffett se již těší na novou sezonu. Po poměrně nevydařené sezoně 2011 by v letošním roce rád vystoupal opět nahoru. "Na novou sezonu se těším tak, jak již hodně dlouho na žádnou ne," řekl Brit pro 'Sun' v očekávání zcela nového auta i příchodu nové konkurence v podobě BMW. "V uplynulých letech jsme měli stále stejné auto a tím jsem ztratil trochu z nadšení."
Díky určitým inovacím pro nadcházející sezonu by měla být opět garantována napínavá sezona. "Rok 2012 bude napínavým, protože nevíme, jak na tom budeme. Je to jako v F1. Vyvíjíte nové auto, ale nevíte, kde přesně budete," řekl jezdec, který je také testovacím pilotem týmu F1, McLaren. Tento pocit zná také jeho krajan a nově příchozí jezdec do DTM, Andy Priaulx, který bude v této sezoně závodit pro BMW v DTM. "Bude to pro něj složité. Byl potvrzen poté, co se upsali Martin Tomczyk a Bruno Spengler," řekl Gary.
Gary vloni zrovna nezáříl...
Podle Paffetta bude mít Andy těžkou konkurenci v podobě špičkových jezdců DTM, Tomczyka a Spenglera. Nicméně Priaulx má také slušnou minulost, když krom jiného vyhrál tři tituly ve WTCC. "DTM je však dost odlišné od WTCC. Pro jezdce je to neuvěřitelně náročné a bude to pro něj pořádný test."
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.