Gary Paffett se už nemůže dočkat nové sezony a díky novým autům pro DTM vidí určité podobnosti s F1. Je před ním těžký rok.
Gary Paffett se již těší na novou sezonu. Po poměrně nevydařené sezoně 2011 by v letošním roce rád vystoupal opět nahoru. "Na novou sezonu se těším tak, jak již hodně dlouho na žádnou ne," řekl Brit pro 'Sun' v očekávání zcela nového auta i příchodu nové konkurence v podobě BMW. "V uplynulých letech jsme měli stále stejné auto a tím jsem ztratil trochu z nadšení."
Díky určitým inovacím pro nadcházející sezonu by měla být opět garantována napínavá sezona. "Rok 2012 bude napínavým, protože nevíme, jak na tom budeme. Je to jako v F1. Vyvíjíte nové auto, ale nevíte, kde přesně budete," řekl jezdec, který je také testovacím pilotem týmu F1, McLaren. Tento pocit zná také jeho krajan a nově příchozí jezdec do DTM, Andy Priaulx, který bude v této sezoně závodit pro BMW v DTM. "Bude to pro něj složité. Byl potvrzen poté, co se upsali Martin Tomczyk a Bruno Spengler," řekl Gary.
Gary vloni zrovna nezáříl...
Podle Paffetta bude mít Andy těžkou konkurenci v podobě špičkových jezdců DTM, Tomczyka a Spenglera. Nicméně Priaulx má také slušnou minulost, když krom jiného vyhrál tři tituly ve WTCC. "DTM je však dost odlišné od WTCC. Pro jezdce je to neuvěřitelně náročné a bude to pro něj pořádný test."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?