Dirk Werner byl oznámen jako šestý a poslední jezdec mnichovské automobilky BMW pro Deutsche Tourenwagen Masters roku 2012. Werner je vítězem americké Grand-Am series z let 2007 a 2009. Vloni jezdil za BMW Team RLL v Le Mans Series.
"Minulé dvě sezony jsem si jako tovární jezdec BMW opravdu užíval. Hodně mi pomohly. Postup do DTM je fantasticky," říká šťastný Werner. "Dirk je ideálním šestým jezdcem pro doplnění naší jezdecké sestavy. Dirk nás přesvědčil, že by měl být právě on tím šestým jezdcem, během testů. Výsledkem naši práce v několika posledních měsících je jezdecká sestava, se kterou, jak doufáme, dosáhneme skvělých věcí v DTM," říká šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt.
Týmovými kolegy 30letého Němce jsou Andy Priaulx, Augusto Farfus, Bruno Spengler, Martin Tomczyk a Joey Hand. "Jsem velmi rád, že se naše sestava dá označit za mezinárodní. Dva jezdci pochází ze Severní Ameriky, jeden z Jižní, dva z Německa a jeden z Británie. Náš tým nabízí fanouškům opravdový výběr. V následujících týdnech rozhodneme, jak budou jednotliví jezdci rozděleni do našich třech týmů," pokračuje Marquardt.
Werner poprvé jezdil s BMW M3 DTM ke konci minulého roku během testu na španělském okruhu Monteblanco. "Hned jsem se v BMW M3 DTM cítil jako doma. Pochopitelně se už teď nemohu dočkat prvního závodu s tímto vozem. Předt tím nás ještě stále čeká hodně práce, ale jsem zcela určitě velmi motivovaný," zakončil Werner
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?