Dirk Werner byl oznámen jako šestý a poslední jezdec mnichovské automobilky BMW pro Deutsche Tourenwagen Masters roku 2012. Werner je vítězem americké Grand-Am series z let 2007 a 2009. Vloni jezdil za BMW Team RLL v Le Mans Series.
"Minulé dvě sezony jsem si jako tovární jezdec BMW opravdu užíval. Hodně mi pomohly. Postup do DTM je fantasticky," říká šťastný Werner. "Dirk je ideálním šestým jezdcem pro doplnění naší jezdecké sestavy. Dirk nás přesvědčil, že by měl být právě on tím šestým jezdcem, během testů. Výsledkem naši práce v několika posledních měsících je jezdecká sestava, se kterou, jak doufáme, dosáhneme skvělých věcí v DTM," říká šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt.
Týmovými kolegy 30letého Němce jsou Andy Priaulx, Augusto Farfus, Bruno Spengler, Martin Tomczyk a Joey Hand. "Jsem velmi rád, že se naše sestava dá označit za mezinárodní. Dva jezdci pochází ze Severní Ameriky, jeden z Jižní, dva z Německa a jeden z Británie. Náš tým nabízí fanouškům opravdový výběr. V následujících týdnech rozhodneme, jak budou jednotliví jezdci rozděleni do našich třech týmů," pokračuje Marquardt.
Werner poprvé jezdil s BMW M3 DTM ke konci minulého roku během testu na španělském okruhu Monteblanco. "Hned jsem se v BMW M3 DTM cítil jako doma. Pochopitelně se už teď nemohu dočkat prvního závodu s tímto vozem. Předt tím nás ještě stále čeká hodně práce, ale jsem zcela určitě velmi motivovaný," zakončil Werner
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.