Dirk Werner byl oznámen jako šestý a poslední jezdec mnichovské automobilky BMW pro Deutsche Tourenwagen Masters roku 2012. Werner je vítězem americké Grand-Am series z let 2007 a 2009. Vloni jezdil za BMW Team RLL v Le Mans Series.
"Minulé dvě sezony jsem si jako tovární jezdec BMW opravdu užíval. Hodně mi pomohly. Postup do DTM je fantasticky," říká šťastný Werner. "Dirk je ideálním šestým jezdcem pro doplnění naší jezdecké sestavy. Dirk nás přesvědčil, že by měl být právě on tím šestým jezdcem, během testů. Výsledkem naši práce v několika posledních měsících je jezdecká sestava, se kterou, jak doufáme, dosáhneme skvělých věcí v DTM," říká šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt.
Týmovými kolegy 30letého Němce jsou Andy Priaulx, Augusto Farfus, Bruno Spengler, Martin Tomczyk a Joey Hand. "Jsem velmi rád, že se naše sestava dá označit za mezinárodní. Dva jezdci pochází ze Severní Ameriky, jeden z Jižní, dva z Německa a jeden z Británie. Náš tým nabízí fanouškům opravdový výběr. V následujících týdnech rozhodneme, jak budou jednotliví jezdci rozděleni do našich třech týmů," pokračuje Marquardt.
Werner poprvé jezdil s BMW M3 DTM ke konci minulého roku během testu na španělském okruhu Monteblanco. "Hned jsem se v BMW M3 DTM cítil jako doma. Pochopitelně se už teď nemohu dočkat prvního závodu s tímto vozem. Předt tím nás ještě stále čeká hodně práce, ale jsem zcela určitě velmi motivovaný," zakončil Werner
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?