Dirk Werner byl oznámen jako šestý a poslední jezdec mnichovské automobilky BMW pro Deutsche Tourenwagen Masters roku 2012. Werner je vítězem americké Grand-Am series z let 2007 a 2009. Vloni jezdil za BMW Team RLL v Le Mans Series.
"Minulé dvě sezony jsem si jako tovární jezdec BMW opravdu užíval. Hodně mi pomohly. Postup do DTM je fantasticky," říká šťastný Werner. "Dirk je ideálním šestým jezdcem pro doplnění naší jezdecké sestavy. Dirk nás přesvědčil, že by měl být právě on tím šestým jezdcem, během testů. Výsledkem naši práce v několika posledních měsících je jezdecká sestava, se kterou, jak doufáme, dosáhneme skvělých věcí v DTM," říká šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt.
Týmovými kolegy 30letého Němce jsou Andy Priaulx, Augusto Farfus, Bruno Spengler, Martin Tomczyk a Joey Hand. "Jsem velmi rád, že se naše sestava dá označit za mezinárodní. Dva jezdci pochází ze Severní Ameriky, jeden z Jižní, dva z Německa a jeden z Británie. Náš tým nabízí fanouškům opravdový výběr. V následujících týdnech rozhodneme, jak budou jednotliví jezdci rozděleni do našich třech týmů," pokračuje Marquardt.
Werner poprvé jezdil s BMW M3 DTM ke konci minulého roku během testu na španělském okruhu Monteblanco. "Hned jsem se v BMW M3 DTM cítil jako doma. Pochopitelně se už teď nemohu dočkat prvního závodu s tímto vozem. Předt tím nás ještě stále čeká hodně práce, ale jsem zcela určitě velmi motivovaný," zakončil Werner
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?