Tým Tima Scheidera se již začíná prosazovat, a tak Nintendo-Team-Scheider musí přijít s lepší technikou.
Krátce před startem prvních letošních testů DTM podnikl tovární jezdec Audi, Timo Scheider, určité kroky, aby se mohla dále rozvíjet činnost jeho týmu. Nintendo-Team-Scheider bude od nové sezony závodit se speciální "Scheider motokárou". O stavbě nové káry se mluvilo již v listopadu, nicméně teď byly uzavřeny všechny smlouvy.
"Vizuální vzhled a konkrétní jména brzy oznámím. Nebo je uvidíte na veletrhu motokár v Offenbachu," napsal Timo na svém profilu na Facebooku. Veletrh motokár se pořádá v blízkosti Frankfurtu od 21. do 22. ledna. Nintendo-Team-Scheider bude v roce 2012 na startu s ještě mladší jezdeckou sestavou. Oproti loňsku se počet zájemců o místo v týmu Tima Scheidera ještě zvýšil.
Timo se snaží postarat se o úspěšné jezdce z jeho týmu, a tak navázal spolupráci s týmem Petera Mückeho z Formule ADAC. Nejlepší jezdci týmu Nintendo-Team-Scheider budou moci na konci sezony absolvovat test s formulí Mückeho.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.